۱۸ سری جهیزیه به نوعروسان قمی اهدا شد

همزمان با حلول ماه مبارک رجب و ولادت امام محمد باقر(ع)، ۱۸ سری جهیزیه به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به ارزش کلی ۲۴ میلیارد ریال به جمعی از نوعروسان قمی اهدا شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۱۸ سری جهیزیه به نوعروسان قمی اهدا شد
شناسه : 32779 | انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، مرتضی حیدری فرماندار قم در بخشی از این آیین گفت: ازدواج و تشکیل خانواده جزء فرامین مهم دینی است و حفظ بنیاد و کیان خانواده مسئله مهم دیگری است که زوجین باید همیشه نسبت به تقویت مهر و محبت در آن تلاش کنند.

به گفته وی، زوجین بعد از تشکیل خانواده برای تداوم زندگی مشترک باید حرمت و احترام همدیگر را همیشه پاس بدارند و زندگی خود را با عشق و محبت ادامه دهند.

وی خاطرنشان کرد: تداوم خانواده یکی از دلایل اصلی تأکید بر مسئله ازدواج است و وجود بنیاد قوی خانواده و پیمان مستحکم بین والدین و فرزندان از مهمترین دلایل حفظ انقلاب اسلامی با وجود تحریم های بی سابقه بوده است.

دبیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در قم نیز بیان کرد: در سال جاری ۲۵۰ سری جهیزیه در بین خانوارهای مورد هدف توزیع شده است.

حسن عندلیب اظهار داشت: ۸ مرحله رزمایش برای توزیع بسته های معیشتی در بین خانواده های نیازمند طی سال جاری انجام گرفته است.

به گفته وی، با شیوع کرونا تعدادی از کاروان‌های سلامت برای ویزیت رایگان افراد مشکوک به مناطق محروم اعزام شدند و بسته های بهداشتی متنوعی در بین مردم توزیع شده است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.