معضل رهاسازی دستکش و ماسک در معابر

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با بیان اینکه یکی از مشکلات موجود رهاسازی دستکش و ماسک در معابر و ترکیب آن‌ها با پسماندهای عادی در مخازن است، گفت: از شهروندان می‌خواهیم ماسک‌های خود را پس از استفاده داخل پلاستیک جداگانه‌ای قرار دهند و آن را گره بزنند و داخل مخازن بیندازند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
معضل رهاسازی دستکش و ماسک در معابر
شناسه : 32756 | انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید عبدالله میرابراهیمی با اشاره به تمهیدات سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم در راستای کنترل شیوع ویروس کرونا، گفت: اقدامات ویژه سازمان همزمان با شیوع ویروس کرونا آغاز شد و در ابتدا تلاش شد نیروهایی که در مراکز دفع و دفن زباله فعال هستند و همچنین کارگرانی که نسبت به جمع آوری پسماندها از سطح شهر فعالیت می‌کنند به امکانات محافظتی و مراقبتی تجهیز شوند.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم ادامه داد: ضد عفونی کامل ایستگاه پردازش پسماند خشک به صورت هفتگی و تمامی ۴۵ ایستگاه مشارکت، ضد عفونی روزانه تمامی خودروهای درب منازل ناوگان جمع‌آوری پسماند خشک و دیگر مراکز و بخش‌های مرتبط با سازمان از ابتدای شیوع ویروس در برنامه‌های سازمان قرار گرفت.

میرابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع پسماندهای پزشکی پرداخت و عنوان کرد: در این خصوص، تلاش کردیم تا تعداد ناوگان‌های جمع‌آوری و حمل پسماند را افزایش دهیم و پسماندهای بیمارستانی و عفونی در سریعترین زمان ممکن جمع‌آوری و انتقال پیدا کند.

وی با بیان اینکه همزمان با شیوع ویروس کرونا، یکی از مشکلات موجود رهاسازی دستکش و ماسک در معابر و ترکیب آن‌ها با پسماندهای عادی در مخازن است، گفت: از شهروندان می‌خواهیم ماسک‌های خود را پس از استفاده داخل پلاستیک جداگانه ای قرار دهند و در آن را گره بزنند و داخل مخازن بیندازند.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم همچنین به راه اندازی پویش #هنوز تموم نشده اشاره کرد و گفت: این پویش یادآور آن است که با توجه به اینکه شهر قم در وضعیت آبی قرار دارد اما تا رسیدن به وضعیت سفید، شهروندان باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.