جزئیات پروژه تله‌سیژ بوستان علوی

مدیرعامل شرکت عمران معصومیه گفت: شروع ایستگاه پروژه از کنار مجتمع آرین در انتهای بوستان علوی و انتهای آن در مجاورت اداره‌کل منابع طبیعی است و با توجه به توپوگرافی بوستان، دکل‌ها از ۱۳ تا ۱۵ متر ارتفاع دارند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جزئیات پروژه تله‌سیژ بوستان علوی
شناسه : 32750 | انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی اکبر رحیمی با تاکید بر جزئیات اجرای پروژه تله‌سیژ بوستان علوی، گفت: تجهیزات این پروژه از کشور اتریش خریداری شده و در بازطراحی داخل کشور برای بوستان علوی به طول آن افزوده شده و در حال حاضر به صورت رفت و برگشت، مسیر ۲ هزار و ۵۰۰ متری را طی می‌کند.

مدیرعامل شرکت عمران معصومیه گفت: شروع ایستگاه پروژه از کنار مجتمع آرین در انتهای بوستان علوی و انتهای آن در مجاورت اداره‌کل منابع طبیعی است و با توجه به توپوگرافی بوستان، دکل‌ها از ۱۳ تا ۱۵ متر ارتفاع دارند.

رحیمی با تاکید بر اینکه زمان‌بر شدن پروژه موجب تغییرات قیمتی پروژه شده، افزود: بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان به قیمت امروز برای پروژه هزینه شده و تقریبا با حدود یک میلیارد دیگر پروژه به طور کامل تکمیل خواهد شد.

وی بیان کرد: درمورد هزینه بلیط پروژه هم هنوز به صورت قطعی تصمیمی اتخاذ نشده و برای شروع پروژه هزینه بلیط طی مصوبه شورای سازمان حدود ۲۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است؛ البته این هزینه در مقابل هزینه‌های صورت گرفته برای پروژه بسیار ناچیز است.

مدیرعامل شرکت عمران معصومیه با اذعان به اینکه عموما در پروژه‌های تفریحی حمایت خاصی از سوی استان در حوزه مالی صورت نمی‌گیرد، گفت: شاید استان در پروژه‌های عمرانی ترافیکی همکاری مالی داشته باشد اما در پروژه‌های تفریحی عموما شهرداری تنهاست و نهایتا با همکاری بخش خصوصی پروژه‌ها را به سرانجام می‌رساند.

رحیمی با تاکید بر اینکه مردم از مدیریت شهری انتظار دارند که به موضوعات مختلف پرداخته شود، افزود: ضعف قوانین در کشور شهرداری‌ها را دچار تفکیک یا تشکیکی در وظایف قرار داده اما در مجموع اگر ما دست یاری به تمام دستگاه‌ها دراز نکنیم و حمایت استانی نباشد در بسیاری از پروژه‌ها نمی‌توانیم اهداف خود را محقق کنیم.

وی گفت: این پروژه با اینکه در بافت متراکم فضای سبز است هیچ آسیبی به فضای سبز نخورده و نگرانی‌هایی هم در این زمینه بود که به طور کامل رعایت حقوق محیط زیست در اجرای این پروژه انجام شده است.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.