نماینده تهیه کنندگان سینما در جشنواره فیلم فجر استان قم در گفت‌وگو با «شهر۲۰»:

حفظ سلامت مردم اولویت نخست مسئولان برگزاری جشنواره فجر بود/ قم نیازمند توسعه زیرساخت‌های سینمایی است

نماینده تهیه کنندگان سینما در جشنواره فیلم فجر استان قم با بیان اینکه حفظ سلامت مردم در اولویت مسئولان برگزاری جشنواره در قم قرار داشت، گفت: این شهر علاقه‌مندان زیادی به سینما دارد و نیازمند حمایت و توجه مسئولان برای احداث سینماهای به‌روز و با کیفیت است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
حفظ سلامت مردم اولویت نخست مسئولان برگزاری جشنواره فجر بود/ قم نیازمند توسعه زیرساخت‌های سینمایی است
شناسه : 32719 | انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸   پرینت

حمیدرضا احمدی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست» با اشاره به اکران فیلم‌های سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر در قم، گفت: شرایط برگزاری جشنواره امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، همچون سال‌های گذشته نبود و فقط یک سینما با ظرفیت حداکثر سی درصد، میزبان علاقه‌مندان به جشنواره بود.

وی با اشاره به تلاش مسئولان برگزاری جشنواره برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، گفت: حفظ سلامت مردم در اولویت دست اندرکاران جشنواره قرار داشت و خوشبختانه سینمادوستان قمی هم نسبت به این موضوع اهتمام داشتند و تمام کسانی که به سینما وارد می‌شدند، باید ماسک می‌زدند.

نماینده تهیه کنندگان سینما در جشنواره فیلم فجر استان قم همچنین به همکاری مناسب اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و مسئولان سینما ونوس قم در برگزاری جشنواره امسال اشاره کرد و گفت: سینماها از اسفند سال گذشته تاکنون روزهای سختی را گذراندند و برگزاری جشنواره با ظرفیت حداکثری ۳۰ درصدی هم توجیه اقتصادی برای سینمادار ندارد و به همین دلیل از مسئولان سینما باید قدردانی ویژه‌ای داشت.

احمدی‌راد با اشاره به استقبال خوب مردم قم در روزهای برگزاری جشنواره فجر، گفت: امسال ۱۶ فیلم جشنواره در قم و استان‌های دیگر اکران شد که به نظرم تماشاگران سینما از کیفیت نیمی از فیلم‌ها رضایت داشتند.

وی با تأکید بر اینکه مردم قم به سینما علاقه‌مند هستند، گفت: طی دو سالی که به عنوان نماینده تهیه‌کنندگان در جشنواره فجر قم حضور داشتم، شاهد علاقه مردم قم به فیلم‌های جشنواره بودم و این استان ظرفیت اکران فیلم‌ها را حتی در چهار سینما دارد.

نماینده تهیه کنندگان سینما در جشنواره فیلم فجر استان قم بر لزوم توسعه زیرساخت‌های سینمایی قم تأکید کرد و گفت: به عنوان یک هنر دوست عرض می‌کنم، مسئولان توجه داشته باشند که ایران فقط تهران نیست و در راستای عدالت فرهنگی باید نسبت به تقویت تجهیزات و زیرساخت‌های سینمایی در استان‌ها به ویژه قم توجه داشته باشند، چراکه این شهر علاقه‌مندان زیادی به سینما دارد و باید سینماهای به‌روز و با کیفیت در آن احداث شود.        

احمدی‌راد همچنین خاطرنشان کرد: امروز سینماداران نیازمند حمایت مسئولان هستند و شرایط سختی دارند، امیدوارم از این عزیزان که چراغ سینماها را در این شرایط سخت روشن نگه داشته‌اند، حمایت شود.

نوشته های مشابه
برگزیدگان ششمین کنگره شعر مواهب در قم معرفی شدند
پوستر سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در قم رونمایی شد
برگزاری مراسم احیای قدر در ۳۰ بقعه شاخص قم
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.