مدیر سینما ونوس قم در گفت‌وگو با «شهر۲۰» خبر داد

«ابلق» پرتماشاگرترین فیلم‌ جشنواره فجر در قم/ «بی همه چیز» از فیلم‌های پرفروش سال آینده می‌شود

مدیر سینما ونوس قم با اشاره به استقبال خوب مردم قم از اکران فیلم‌های جشنواره فجر، پرتماشاگرترین فیلم‌های جشنواره در این سینما را اعلام کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
«ابلق» پرتماشاگرترین فیلم‌ جشنواره فجر در قم/ «بی همه چیز» از فیلم‌های پرفروش سال آینده می‌شود
شناسه : 32699 | انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸   پرینت

علیرضا آغاز در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست» با اشاره به اکران ۱۶ فیلم سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر از ۱۵ تا ۲۲ بهمن در سینما ونوس قم، گفت: امسال نیز این سینما افتخار داشت برای هفتمین سال، میزبان علاقه‌مندان به این جشنواره در استان قم باشد.

وی با اشاره به تفاوت برگزاری جشنواره فجر امسال با سال‌های گذشته، گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، سینماها با حداکثر سی درصد ظرفیت خود می‌توانستند پذیرای علاقه‌مندان به هنر هفتم باشند و از طرفی هم با توجه به مصوبه منع تردد شبانه، امکان برگزاری سانس‌های فوق‌العاده وجود نداشت.

مدیر سینما ونوس قم همچنین با اشاره به مکانیسم بلیت فروشی فیلم‌های جشنواره، گفت: از آنجا که امسال تمام بلیت‌ها از طریق سه سامانه ایران تیک، سینما تیکت و گیشه هفت به صورت اینترنتی به فروش رسید و امکان فروش بلیت حضوری به مخاطبان سینما وجود نداشت، ظرفیت بسیاری از فیلم‌ها در همان ساعت‌های اولیه آغاز فروش اینترنتی تکمیل شد و علاقه‌مندان زیادی نتوانستند به تماشای فیلم مورد علاقه خود بنشینند.

آغاز به استقبال خوب مردم قم از سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر اشاره کرد و گفت: با وجود وضعیت کرونا و لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، ظرفیت ۳۰ درصدی سینما با حضور تماشاگران تکمیل می‌شد.

مدیر سینما ونوس قم با اشاره به پرتماشاگرترین فیلم‌های سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر در این سینما، گفت: «ابلق» به کارگردانی نرگس آبیار، «شیشلیک» به کارگردانی محمد حسین مهدویان و «بی همه چیز» به کارگردانی محسن قرایی سه فیلم پرتماشاگر جشنواره در سینما ونوس قم بودند.

آغاز همچنین به استقبال مردم از کیفیت فیلم‌های «ابلق» و «بی همه چیز» و «زالاوا» اشاره کرد و افزود: با توجه به شرایط فرهنگی قم از فیلم‌های «منصور»، «مصلحت» و «تک تیرانداز» هم استقبال خوبی شد.

وی تصریح کرد: دو فیلم «مامان» به کارگردانی آرش انیسی و «یدو» به کارگردانی مهدی جعفری، کم تماشاگرترین فیلم‌های این دوره از جشنواره در قم بودند که فیلم «یدو» به دلیل اینکه در سانس نخست روز اول جشنواره اکران شد و بسیاری از علاقه‌مندان سینما در جریان بلیت فروشی فیلم‌ها نبودند، تماشاگر کمی داشت.

مدیر سینما ونوس قم با بیان اینکه کیفیت فیلم‌های امسال جشنواره نسبت‌به سال‌های گذشته ضعیف‌تر بود، گفت: پیش‌بینی می‌شود فیلم «بی همه چیز» ساخته محسن قرایی از فیلم‌های پرفروش سال آینده باشد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.