پویش «هنوز تموم نشده» برگزار می‌شود

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم از راه اندازی پویش «هنوز تموم نشده» خبر داد و گفت: این پویش یادآور این نکته مهم است که هر گونه عادی انگاری در موضوع مبارزه با کرونا، می‌تواند امواج بعدی این بیماری را به دنبال داشته باشد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پویش «هنوز تموم نشده» برگزار می‌شود
شناسه : 32686 | انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی‌اکبر رحیمی با اشاره به اقدامات مختلف شهرداری قم در مبارزه با کرونا به پویش اخیر کمیته فرهنگ شهروندی توجه داد و اظهار کرد: پویش «هنوز تموم نشده» با هدف اطلاع رسانی و آگاهی عموم شهروندان جهت مقابله جدی تر با شیوع ویروس کرونا آغاز به فعالیت کرده تا تکالیف هر فرد در زمینه رعایت بهداشت عمومی و اهمیت عدم حضور در اماکن عمومی را گوشزد کند.

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم ادامه داد: این پویش با توزیع پوستر و تبلیغات محیطی در سطح شهر و از جمله از طریق وسائل نقلیه عمومی و همچنین انتشار کلیپ‌های ۱۰ دقیقه ای با حضور شخصیت‌هایی مانند پاکبان، خادم حرم، روحانی، باغبان، کارمند، پلیس، معلم، پرستار، پزشک و آتش نشان ادامه دارد.

رحیمی همچنین تصریح کرد: این پویش بر آن است تا تبلیغات خود را از طریق اطلاع رسانی پیامکی، فضای مجازی و همچنین اتوماسیون اداری دستگاه های اجرایی استان نیز دنبال کند.

وی در پایان تصریح کرد: پویش «هنوز تموم نشده» یادآور این نکته مهم است که هر گونه عادی انگاری و یا سهل پنداری در موضوع مبارزه با کرونا، می تواند امواج بعدی این بیماری را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
فاز پنجم عمار یاسر به میدان سپاه می‌رسد
خودکفایی شهرداری قم در تولید گل و گیاه برای فضای سبز شهر
تجلیل مجمع کلانشهرهای ایران از خدمات ۲۰ ساله شهردار قم
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین رشد منابع را رقم زد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.