اثرگذاری پویش #هنوزتموم‌نشده در آگاهی‌بخشی به مردم/ یک سال برای واکسیناسیون مردم زمان نیاز است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به پویش #هنوزتموم‌نشده گفت: این پویش بسیار اثربخش و ارزشمند و مهم است و باید رعایت دستورات بهداشتی را به یک فرهنگ تبدیل کنیم چرا که واکسن ایرانی تا اواخر بهار وارد مرحله عملیاتی می‌شود و حدود یکسال هم زمان برای واکسیناسیون کل مردم نیاز است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اثرگذاری پویش #هنوزتموم‌نشده در آگاهی‌بخشی به مردم/ یک سال برای واکسیناسیون مردم زمان نیاز است
شناسه : 32680 | انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمدرضا قدیر با بیان اینکه کرونا هنوز تمام نشده است، اظهار کرد: ما هنوز خیلی کار داریم و باید آمادگی داشته باشیم که از نظر ویروسی دچار مشکل نشده و پیک جدید رخ ندهد.

وی با تاکید بر اینکه کووید۱۹ درمان ندارد و تنها راه مقابله با آن پیشگیری است، تصریح کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و شستن مستمر دست‌ها از جمله راه‌های پیشگیری از این بیماری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خاطرنشان کرد: این ویروس پیر و جوان و ورزشکار و… نمی‌شناسد و به تازگی هم متاسفانه دو تن از ورزشکاران خوب ما درگیر این ویروس شده و جان خود را از دست دادند، پس مردم باید هشیار باشند.

وی با اشاره به پویش #هنوزتموم‌نشده گفت: این پویش بسیار اثربخش و ارزشمند و مهم است و باید مردم در نظر داشته باشند و این فرهنگ ایجاد شود که تا آماده شدن واکسن رعایت نکات بهداشتی را داشته باشند.

قدیر گفت: تا اواخر بهار زمان نیاز است تا واکسن ایرانی وارد مرحله عملیاتی شود و حدود یکسال هم زمان برای واکسیناسیون کل مردم نیاز است.

وی با تاکید بر اهمیت فرهنگ‌سازی بین مردم برای رعایت نکات بهداشتی گفت: متاسفانه شاهدیم که زدن ماسک بین مردم کم شده و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی کاهش پیدا کرده و امیدواریم مردم به این مساله بیش از پیش دقت داشته باشند و راه این مساله آگاهی‌بخشی و تبلیغات است.

قدیر خاطرنشان کرد: کاری که شهرداری در حوزه اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی شروع کرده بسیار خوب است و امیدواریم با همکاری مردم و نهادهای مختلف بتوانیم بر این ویروس پیروز شویم.

نوشته های مشابه
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
تملک ۱۵۹۵ مترمربع در میدان تره‌بار شهید مطهری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.