سوله‌های ورزشی مناطق ۲ و ۴ در آینده نزدیک بهره‌برداری می‌شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به بهره‌برداری از دو سوله ورزشی مناطق یک و شش در سال گذشته، از افتتاح سوله‌های ورزشی مناطق ۲ و ۴ در آینده نزدیک خبر داد و گفت: سوله‌های ورزشی بدون احتساب زمین و تعدیل و تجهیز، هر کدام بالغ‌بر ۷ میلیارد ۷۰۰ میلیون تومان برای شهرداری هزینه داشته است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سوله‌های ورزشی مناطق ۲ و ۴ در آینده نزدیک بهره‌برداری می‌شود
شناسه : 32677 | انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی زاده در رابطه با ساخت سوله‌های ورزشی مناطق شهری قم، اظهار داشت: در سال گذشته سوله‌های ورزشی دو منطقه یک و شش به بهره‌برداری رسیده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به مراحل احداث سوله‌های ورزشی مناطق ۲ و ۴ شهر قم، افزود: سوله ورزشی منطقه دو با مساحت ۱۲۵۰ متر و سوله ورزشی منطقه چهار با مساحت ۲۲۰۰ متری در حال احداث هستند که تا به امروز بهترین پیشرفت را دارند.

حلوایی‌زاده با اشاره به افزایش هنگفت هزینه‌های احداث سوله‌های ورزشی، تأکید کرد: مصالح موردنیاز سوله‌های ورزشی ازجمله ورق فلزی پوشش سقف، سیستم سرمایش، موتورخانه و گرمایش و شبکه روشنایی تغییرات بسیار بالا و صددرصدی داشته است.

وی با اشاره به تلاش برای اتمام سریع‌تر این پروژه‌ها، تأکید کرد: با تلاش‌های مدیران مناطق این دو سوله در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به هزینه هرکدام از سوله‌های ورزشی، افزود: سوله‌های ورزشی بدون احتساب زمین و تعدیل و تجهیز هرکدام بالغ‌بر ۷ میلیارد ۷۰۰ میلیون تومان برای شهرداری هزینه داشته است.

حلوایی‌زاده افزود: عملیات عمرانی سوله‌های بزرگ مانند سوله منطقه چهار با مساحت ۲۲۰۰ متری به‌جز هزینه‌ای که سازمان فرهنگی برای تجهیز آن می‌دهد، حدود ۱۰ میلیارد تومان برای شهرداری هزینه دارد.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.