ضدعفونی مستمر المان‌ها و بوستان‌های شهر

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به راه‌اندازی پویش #هنوز تموم نشده گفت: ضدعفونی کردن المان‌ها، سرویس‌های بهداشتی و وسایل بازی کودکان در بوستان‌ها به‌صورت مستمر انجام و پیام‌های هشداری درباره کرونا نیز در ۳۵ برج اذان پخش می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ضدعفونی مستمر المان‌ها و بوستان‌های شهر
شناسه : 32672 | انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محسن میرهادی با اشاره به راه‌اندازی پویش #هنوز تموم نشده، اظهار داشت: هدف از راه‌اندازی این پویش در خصوص فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی به شهروندان، یادآوری این نکته است که عادی انگاری شرایط می‌تواند بسیار خطرناک باشد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: عادی انگاری می‌تواند سبب شود شهری که ازنظر نموداری در رسته پایین‌ترین مورد ابتلا قرار گرفته است مجدداً به روزهای اولیه باز گردد.

میرهادی با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای این پویش همگانی و اطلاع‌رسانی از طریق نصب بنر به شهروندان و همچنین نصب استیکر پشت تاکسی‌ها و داخل اتوبوس‌ها، تصریح کرد: ضدعفونی کردن المان، سرویس‌های بهداشتی و وسایل بازی کودکان در بوستان‌ها به‌صورت مستمر انجام می‌شود، بنابراین بازگشایی بوستان‌ها اگر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی همراه باشد، مشکلی به وجود نمی‌آورد.

وی با بیان اینکه ابلاغ برنامه‌ای منسجم میان سازمان‌های هفت‌گانه معاونت خدمات شهری انجام‌شده است، افزود: تذکرات و اطلاع‌رسانی به شهروندان از طریق ۳۵ برج اذان‌گو نصب‌شده در بوستان‌ها و سطح شهر انجام می‌شود.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم با تأکید بر انتشار پیام‌های هشداری از طریق سامانه پیامکی و فضای مجازی به شهروندان، عنوان کرد: سامانه ۱۳۷ با موضوع هشتک هنوز تمام نشده آماده اطلاع‌رسانی و دادن هشدارهای لازم در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی به شهروندان است.

نوشته های مشابه
برگزیدگان ششمین کنگره شعر مواهب در قم معرفی شدند
پوستر سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در قم رونمایی شد
برگزاری مراسم احیای قدر در ۳۰ بقعه شاخص قم
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.