زیپ‌لاین بوستان کوثر راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل سازمان پارک‌ها وفضای سبز شهرداری قم از راه‌اندازی پروژه تفریحی زیپ‌لاین در بوستان کوثر خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
زیپ‌لاین بوستان کوثر راه‌اندازی می‌شود
شناسه : 32663 | انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با بیان اینکه طی سال‌های اخیر شهرداری اقدامات قابل توجهی در راستای توسعه فضاهای تفریحی و گردشگری در قم انجام داده است، اظهار کرد: یکی از مسائلی که در بدو ورود به قم مورد توجه قرار گرفت کمبود سرانه فضای سبز و فضاهای تفریحی و گردشگری در این شهر بود که به همین خاطر با پیگیری سقائیان‌نژاد شهردار قم جهش قابل توجهی در اعتبارات سازمان‌ پارک‌ها صورت گرفت تا بتوان در این زمینه گام بلند و درخور شهروندان برداشت.

وی با اشاره به فراتر رفتن سرانه فضای سبز شهر قم از ٢٠ مترمربع گفت: طی چهارسال گذشته سرانه فضای سبز شهر قم بیش از ۶ مترمربع افزوده شده و بوستان‌های زیادی نیز در محلات و مناطق مختلف شهر احداث شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها وفضای سبز شهرداری قم با اشاره به راه‌اندازی سورتمه و تله‌سیژ بوستان علوی، توسعه بوستان غدیر، راه‌اندازی پیست‌های ورزشی و…، یکی از پروژه‌های عظیم تفریحی، فضای سبز و گردشگری شهرداری را پارک هزارهکتاری دانست و افزود: این پروژه با توپوگرافی خاص خود در دل کوه در حال احداث است و بخشی از آن در بوستان کوثر در مراحل نهایی قرار دارد.

وی اضافه کرد: به همین خاطر با نظر شهردار قم در نظر داریم پروژه تفریحی جذاب زیپ‌لاین را در بوستان کوثر که توپوگرافی بسیار خوبی دارد راه‌اندازی کنیم.

جوادیان با اشاره به اطلاعیه سازمان پارک‌ها در خصوص جذب سرمایه‌گذار برای این پروژه افزود: براساس این اطلاعیه سازمان در نظر دارد تا نسبت به واگذاری عرصه و فضای مورد نیاز جهت احداث و راه اندازی پروژه مفرح و هیجانی زیپ لاین به همراه متعلقات(پل معلق، کافی شاپ) در بوستان کوثر به روش BOLT از طریق مزایده عمومی اقدام کند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.