حجت‌الاسلام جوشقانیان عنوان کرد

راهیان نور کارآمدترین ابزار فرهنگی کشور است/ تشکیل قرارگاه مردمی راهیان‌نور به‌منظور اجرای برنامه‌های منسجم‌ ملی

شهر بیست/ دبیر شبکه ملی وارثون از تشکیل یک قرارگاه مردمی در حوزه راهیان نور توسط این شبکه یاد کرد و گفت: این قرارگاه به دنبال اجرای برنامه‌های منسجم در سطح ملی است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
راهیان نور کارآمدترین ابزار فرهنگی کشور است/ تشکیل قرارگاه مردمی راهیان‌نور به‌منظور اجرای برنامه‌های منسجم‌ ملی
شناسه : 3266 | انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، حجت‌الاسلام حسین جوشقانیان ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌ها درباره برگزاری «جشنواره کتاب همسفر»، اظهار کرد: با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر لزوم منسجم‌سازی فعالیت‌های فرهنگی، شبکه ملی وارثون با ماموریت گردهم‌آوری و شبکه‌سازی فعالیت مجموعه‌های مردمی در حوزه فرهنگ جهاد و شهادت کار خود را به شیوه مطلوب دنبال کرده است.

وی با بیان اینکه طی ۵ سال اخیر دستاوردهای مختلفی در شبکه ملی وارثون رقم زده شده است، عنوان کرد: کارآمدترین مسئله فرهنگی کشور، راهیان نور است که ده‌ها هزار جوان در فناوری راهیان نور درگیر هستند به همین علت راهیان نور به‌عنوان یکی از مأموریت‌های تعریف شده در حوزه جهاد و شهادت مورد توجه قرار گرفته است.

دبیر شبکه ملی وارثون از تشکیل یک قرارگاه مردمی در حوزه راهیان نور توسط این شبکه یاد کرد و گفت: این قرارگاه مجموعه‌های مردم‌نهاد در حوزه راهیان نور را گردهم آورده و با استفاده از ظرفیت آن‌ها به دنبال اجرای برنامه‌های منسجم در سطح ملی است.

وی ادامه داد: قرارگاه مردمی راهیان نور مأموریت‌های مختلفی را برای خود تعریف کرده که یکی از آن‌ها جشنواره کتاب همسفر و تدوین گفتمان و دستاوردهای انقلاب اسلامی و معارف دفاع مقدس است که در این راستا ارتباط میان فرهنگ جهاد و شهادت با گفتمان انقلاب به استفاده از ظرفیت اقشار مختلف به ویژه راویان و سخنرانان مطرح بازگو می‌شود.

حجت الاسلام جوشقانیان از اجرای سلسله برنامه‌های فرهنگی در یادمان‌ها و شهرهای مختلف کشور به همت شبکه ملی وارثون یاد کرد و افزود: آشناسازی کودکان و نوجوانان با سبک زندگی حماسی و انقلابی با استفاده از تئاترهای میدانی، برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی راویان و فعالان مردمی راهیان نور و سامان‌بخشی و سازمان‌دهی فعالیت‌های مردمی بخشی از دستاوردهای این مجموعه است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.