لزوم اجرای نقشه مصوب نما در ساختمان‌های شهر

مدیرکل دفتر طرح‌های توسعه شهری شهرداری قم گفت: مهندسان ناظر معماری و سازه نقشی مهمی در همکاری با کمیته‌های نمای مناطق شهرداری قم دارند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
لزوم اجرای نقشه مصوب نما در ساختمان‌های شهر
شناسه : 32610 | انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن صادقی امینی با اشاره به برگزاری نخستین جلسه کمیته‌های نمای مناطق شهرداری قم، اظهار داشت: همکاری جامعه مهندسی با کمیته نمای مناطق شهرداری قم می‌تواند برای دستیابی به شهری با سیما و منظر مطلوب بسیار راهگشا باشد.

مدیرکل دفتر طرح‌های توسعه شهری شهرداری قم با اشاره به اقدامات انجام شده در مسیر تدوین، تصویب و اجرای دستورالعمل و ضوابط نمای در شهر قم، افزود: نخستین جلسه هماهنگی کمیته نمای مناطق با حضور معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قم، نمایندگان شهرداری مناطق هشتگانه و سازمان زیباسازی به منظور تبیین این موضوع و تاکید بر اهمیت سیما و  منظر شهری برگزار شده است.

صادقی امینی با اشاره به بررسی چالش‌های موجود در این زمینه در نخستین جلسه کمیته نمای مناطق شهرداری قم، گفت: یکی از موضوعاتی که به عنوان چالش مطرح شد، همراهی مهندسان ناظر معماری و سازه در اجرای نمای ساختمان‌ها بر اساس نقشه مصوب بود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تأیید نما و اجرای نمای مصوب در ساختمان‌های سطح شهر قم، الزامیست، مهندسین محترم ناظر سازه و معماری تکلیف و نقش بسیار مهمی را دارند.

مدیرکل دفتر طرح‌های توسعه شهری شهرداری قم گفت: امیدواریم در راستای بهره مندی از شهری با سیما و منظر درخور شهر مقدس قم و دارای نماهای مطلوب ساختمانی، حداکثر همکاری به عمل آید.**

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.