افزایش تعرفه‌های مدیریت پسماند اجتناب ناپذیر است

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، افزایش تعرفه‌های مربوط به این سازمان را برای بازدارندگی بیشتر، ضرورتی انکارناپذیر دانست و بر آن تأکید کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افزایش تعرفه‌های مدیریت پسماند اجتناب ناپذیر است
شناسه : 32604 | انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید عبدالله میرابراهیمی با اشاره به اینکه سازمان مدیریت پسماند یک سازمان مهم خدمات رسانی به مردم است، تصریح کرد: تعرفه عوارض و خدمات بهای این سازمان در سال های اخیر بر اساس نوعی از نگاه یارانه ای به این تعرفه ها در نظر گرفته می شد.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم همچنین به برخی تعرفه های در نظر گرفته شده برای این سازمان در سال آینده و همچنین اشاره برخی از اعضای شورای اسلامی شهر برای کاهش این تعرفه‌ها توجه داد و گفت: تردیدی نیست که این تعرفه‌ها بر اساس هزینه‌های سازمان باید رشدی بیش از آن چه در لایحه سال آینده در نظر گرفته شده است، تجربه کند، بویژه آن که هزینه‌های تعمیر و نگهداری با رشدی چشمگیر مواجه بوده است.

میرابراهیمی در عین حال یادآور شد: البته افزایش برخی از تعرفه‌ها هم با هدف نوعی از بازدارندگی صورت می‌گیرد تا عملا کاهش هزینه‌های سازمانی را به دنبال داشته باشد.

وی به برخی آلوده‌سازی‌ها مانند تخلیه نخاله توسط افراد برخوردار اشاره کرد و بیان داشت: باید گفت اگر بخواهیم یارانه‌ای هم برای موضوع مدیریت پسماند در نظر بگیریم، باید آن را متعلق به افراد کمتر برخوردار بدانیم، نه افراد برخورداری که سود اقتصادی قابل توجهی از انبوه سازی و مواردی مانند آن به دست می آورند.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.