تسهیلات ۴۰۰ میلیونی برای نوسازی اتوبوس‌های شهری

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از ارائه تسهیلات مالی ۴ درصدی با پرداخت ۶۰ ماهه و تا سقف ۴۰۰ میلیون تومان برای نوسازی هر یک از اتوبوس‌های شهری خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تسهیلات ۴۰۰ میلیونی برای نوسازی اتوبوس‌های شهری
شناسه : 32602 | انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس ذاکریان با اشاره به ارائه تسهیلات جدید مالی برای بازسازی ناوگان و نوسازی اتوبوس‌های شهری، گفت: این تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی امید ارائه می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم درباره شرایط پرداخت این تسهیلات نیز بیان داشت: این تسهیلات به صورت ۴ درصد و بازپرداخت ۶۰ ماهه خواهد بود که برای هر اتوبوس، مبلغ ۲۴۴ میلیون تومان در نظر گرفته شده که البته امکان افزایش این مبلغ تا سقف ۴۰۰ میلیون تومان نیز وجود خواهد داشت.

ذاکریان ضمن اشاره به سخن یکی از اعضای شورای اسلامی شهر درباره مشکل دار بودن برخی اتوبوس‌های نوسازی و اورهال شده، گفت: این مطلب صحت ندارد، البته شیشه این اتوبوس‌ها با توجه به کولردار کردن ناوگان حمل و نقل عمومی، مشکلاتی داشت که تا رفع این مشکل در تست باران و مطمئن شدن از عدم نشتی شیشه‌های اتوبوس، آن ها را از شرکت اورهال کننده تحویل نگرفتیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با تسهیلات جدیدی که برای بازسازی و اورهال کردن اتوبوس‌ها تعلق گرفته است، تعداد بیشتری از اتوبوس‌های شهری بتوانند نسبت به بازسازی و نوسازی خود اقدام کنند تا حمل و نقل عمومی شهر در خدمتگزاری بهتر به مردم موفق باشد.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.