۱۷ مددجوی قمی صاحب مسکن شدند

مدیرکل بهزیستی استان قم گفت: در ایام مبارک دهه فجر ۱۷ خانوار از مددجویان تحت پوشش بهزیستی قم صاحب مسکن شدند و طی مراسمی کلید واحد مسکونی تحویل آنان شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۱۷ مددجوی قمی صاحب مسکن شدند
شناسه : 32578 | انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، ممهدی پهلوانی روز سه شنبه در حاشیه آیین واگذاری دو هزار و  ۳۸۱ واحد مسکونی به معلولین و مددجویان تحت پوشش بهزیستی کشور که با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد افزود: همزمان با دو هزار و ۳۸۱ معلول و مددجوی سراسر کشور، در استان قم نیز ۱۷ واحد مسکونی تحویل مددجویان شد.

وی افزود:  هفت باب از این واحد های مسکونی به خانواده های دارای دو معلول، و ۱۰ باب دیگر به سایر افراد دارای معلولیت و مددجویان تحویل شد.

پهلوانی تصریح کرد: تاکنون یک هزار و ۷۵۵ واحد مسکونی در قالب مسکن مهر به مددجویان واگذار شده و ۱۵۰ واحد در حال ساخت است که امیدواریم به زودی پروژه عمرانی آنها به اتمام رسیده و تحویل مددجویان شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از دو هزار نفر از مددجویان و افراد دارای معلولیت که ۳۰۰ نفر آنها جزء خانوارهای دو و بیش از دو معلول هستند نیازمند مسکن می باشند.

پهلوانی در پایان اظهار داشت: در این مسیر ارزشمند دست خیرین و نیکوکاران را می فشاریم و امیدواریم مددجویان را یاری کنند. البته در این راه کمک های دولت و بانک ها نیز می تواند بسیار راهگشا باشد.

نوشته های مشابه
برگزیدگان ششمین کنگره شعر مواهب در قم معرفی شدند
پوستر سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در قم رونمایی شد
برگزاری مراسم احیای قدر در ۳۰ بقعه شاخص قم
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.