بوستان‌های هفت محله مسکن مهر قابل بهره‌برداری است

سرپرست منطقه هشت شهرداری قم با بیان اینکه به‌جز بوستان محله شش که مشکل معارض از سوی راه و شهرسازی دارد، بوستان‌های هفت محله دیگر در حال حاضر قابل بهره‌برداری است، گفت: تا پایان سال با تکمیل عملیات روشنایی، بوستان‌های باقیمانده به‌صورت رسمی افتتاح می‌شوند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بوستان‌های هفت محله مسکن مهر قابل بهره‌برداری است
شناسه : 32565 | انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد رمضانی با اشاره به پروژه‌های منطقه هشت شهرداری قم در سال ۹۹ اظهار داشت: از ابتدای سال با توجه به شرایط کرونا که حاد بود و باید کشور به حالت تعطیلی می‌رفت پروژه‌های شهرداری اتفاقاً سرعت خوبی گرفت در عین اینکه هزینه‌های خدمات شهرداری خیلی بالاتر رفت.

سرپرست منطقه هشت شهرداری قم با اشاره به قیمت چند برابر مصالح در پروژه‌های شهری افزود: پروژه‌های شهری در این مدت سرعت گرفت مانند پروژه‌های فضای سبز ازجمله بوستان عترت و  بوستان محله‌های ۳ و ۵ و ۷ و ۸  که ازجمله بوستان‌هایی بودند که در سنوات گذشته ابنیه آن‌ها انجام‌شده بود و امسال کاشتش انجام شد.

رمضانی با اشاره به رویکرد توسعه بوستان‌های محله‌ای، افزود: غیر از محله ۶ که مشکل معارض توسط راه و شهرسازی دارد، بقیه محله‌های مسکن مهر که بر اساس طرح محله محوری طراحی‌شده است بوستان محلی دارند.

وی با اشاره به بوستان محله یک با مساحت بیش از ۵ هکتار افزود: نمونه چنین بوستان داخلی در داخل شهر نداریم، بوستان‌هایی که توسط دولت در محلات مسکن مهر طراحی‌شده بود اما شهرداری کار را دنبال کرد.

سرپرست منطقه هشت شهرداری قم بابیان اینکه با توجه به اقدامات انجام‌شده بوستان‌های ۷ محله از مسکن مهر قابل بهره‌برداری است، تأکید کرد: روشنایی بوستان‌های باقیمانده نیز تا پایان سال تکمیل خواهد شد و به‌صورت رسمی افتتاح می‌شوند.**

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.