شهردار قم با خانواده شهید فخری‌زاده دیدار کرد +تصاویر

شهردار قم به مناسبت فرارسیدن ایام دهه مبارک فجر با خانواده شهید محسن فخری زاده دیدار و گفت‌وگو کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
شهردار قم با خانواده شهید فخری‌زاده دیدار کرد +تصاویر
شناسه : 32548 | انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم، عبدالله جلالی رئیس شورای اسلامی شهر قم و جمعی از مدیران شهری با حضور در منزل شهید محسن فخری زاده از شهدای ترور با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کردند.

شهردار قم در این دیدار با اشاره به نقش شهید فخری زاده در ارتقای سطح علمی و دانش هسته‌ای در کشور اظهار داشت: شهید فخری زاده از افتخارات شهر قم است و مجموعه شهرداری خود را موظف به گرامیداشت و اعتلای نام این شهید والامقام می‌داند.

وی با تأکید بر نامگذاری بلواری در قم به نام شهید فخری زاده تصریح کرد: در سطح شهر نیز تلاش شده با فضاسازی‌هایی، یاد و خاطره این شهید گران‌قدر را بیش از گذشته زنده نگه داریم.

همچنین همسر شهید محسن فخری زاده در این دیدار با قدردانی از اقدام شهرداری قم برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطر شهید فخری‌زاده، به تلاش‌های علمی شهید فخری زاده از شهر قم اشاره کرد و گفت: ایشان از قم پا به عرصه انقلاب و علم گذاشته و این شهر آغازگر حرکت وی به‌سوی دانشمند شدن بوده است.

وی با ابزار افتخار برای حضور در شهر قم عنوان کرد: حضور و سخن گفتن از شهید فخری زاده افتخار من و خانواده وی بوده است.

همچنین سرکار خانم فخری زاده خواهر شهید نیز در این دیدار اظهار داشت: زنده ماندن نام شهید فخری زاده که از ۱۸ سالگی زندگی خود را وقف انقلاب و اسلام کرده، تنها کاری است که امروز می‌توانیم برای این شهید انجام دهیم.

وی با بیان اینکه نخستین مبارزه شهید فخری زاده در مهاباد و با کومله‌ها بود و تا امروز همیشه در حمایت از انقلاب و نظام در میدان مبارزه با دشمنان اسلام و انقلاب بوده است، افزود: جوانان کشور اجازه ندهند قلم و راه شهید فخری زاده نیمه‌تمام رهاشده و ادامه‌دهنده راه این شهید باشند.

خواهر شهید فخری زاده با ابراز تشکر از شهردار قم برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهید فخری زاده تصریح کرد: مردم قم و مسئولان شهر قم برای زنده نگه‌داشتن نام و خاطر شهید فخری زاده سنگ تمام گذاشته و از زمان شهادت برادرم هیچ کوتاهی نکرده‌اند.

برادر شهید فخری زاده نیز در این دیدار با اشاره به اینکه زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا یکی از مهم‌ترین اقدامات باید باشد و برافراشته ماندن پرچم شهدا در جامعه را رسالتی مهم در جامعه دانست و اظهار داشت: امروز جامعه به یادآوری نام شهدا و زنده ماندن راه شهدا نیاز داشته و باید در این مسیر حرکت کنیم.

وی خانواده شهید فخری زاده را آماده خدمت‌رسانی دانست و تأکید کرد: برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره و همچنین راه شهدا از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد و در کنار مردم و جامعه در این حرکت فرهنگی هستیم.

گفتنی است در این دیدار از خانواده شهید فخری زاده تقدیر به عمل آمد.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.