شلیک پلیس به خودروی حامل مواد محترقه

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۴۵۳ هزار و ۶۰۰ عدد مواد محترقه در نتیجه توقیف و بازرسی دو دستگاه خودرو اپتیما و پژو ۴۰۵ در جاده قدیم قم-تهران خبر داد و گفت: متهمان به‌رغم هشدارهای مکرر پلیس، قصد فرار داشتند که مأموران با تیراندازی به سوی لاستیک خودروها هر دو خودرو را متوقف کردند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
شلیک پلیس به خودروی حامل مواد محترقه
شناسه : 32490 | انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهادر اسماعیلی اظهار کرد: در تعامل اطلاعاتی با فرماندهی مرزبانی استان گیلان مشخص شد، یک دستگاه اپتیما و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حال انتقال محموله قاچاق مواد محترقه هستند، بنابراین موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی استان قم قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه مأموران با شناسایی مسیر تردد خودروها و هماهنگی با مقام قضائی استان به محور مواصلاتی جاده قدیم قم-تهران اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: سپس با کنترل تردد خودروهای عبوری سرانجام خودروهای پژو و اپتیما شناسایی و پس از طی مسافتی به‌رغم هشدارهای مکرر پلیس، متهمان قصد فرار داشته که مأموران با تیراندازی به سوی لاستیک خودروها هر ۲ خودرو را متوقف کردند.

اسماعیلی گفت: طی بازرسی انجام شده از خودرو اپتیما، ۴۵۳ هزار و ۶۰۰ عدد ترقه در قالب ۸۷۰ بکس و از خودرو پژو ۴۰۵ نیز ۳ هزار و ۴۳۰ بسته تنباکو در قالب ۲۷۵ بکس و ۱۷ نیم بکس کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری ۲ متهم در این رابطه، تصریح کرد: در نهایت خودروها به پارکینگ منتقل و متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.