اصلاحیه بودجه سال ۹۹ شهرداری قم تصویب شد

در نشست رسمی علنی امروز شورای اسلامی شهر قم بودجه سال جاری شهرداری بر اساس ارقام وصولی و هزینه‌ای، به حدود دو هزار و ۷۸۰ میلیارد تومان کاهش یافت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اصلاحیه بودجه سال ۹۹ شهرداری قم تصویب شد
شناسه : 32480 | انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، نشست روز دوشنبه شورای اسلامی شهر قم با لایحه اخذ مجوز اصلاحیه و متمم بودجه سال ۱۳۹۹ شهرداری قم و تصویب آن توسط اعضای شورا آغاز شد.

این بودجه که در ابتدای سال جاری حدود ۳ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود، با این اصلاحیه و بر اساس ارقام وصولی و هزینه‌ای به حدود دو هزار و ۷۸۰ میلیارد تومان کاهش یافت که از این مبلغ، حدود ۷۰۰ میلیارد تومان به بودجه جاری و مابقی به مصارف، دیون و مأموریت‌ها اختصاص دارد.

تصویب لایحه اخذ مجوز متمم بودجه سال ۹۹ سازمان آرامستان‌های شهرداری قم ازحدود ۲۸ به حدود ۳۸ میلیارد تومان و لایحه اخذ مجوز متمم بودجه سال جاری سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری با حدود ۴۰۰ میلیون تومان افزایش بودجه، نیز بخش دیگری از نشست امروز شورای اسلامی شهر بود.

همچنین اعضای شورای اسلامی شهر با لایحه اخذ مجوز متمم بودجه سال جاری سازمان میادین، میوه و تره بار شهرداری قم نیز موافقت کردند، بودجه ای که از پیش بینی ۴۱ میلیارد تومان، افزایشی تا حدود ۵۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان را نشان می‌دهد و صرف هزینه‌هایی مانند امور زیربنایی شهرک صنوف و ساخت و سازهای جدید در میدان میوه و تره بار خواهد شد.

اعضای شورای اسلامی شهر قم در ادامه نشست امروز خود با لایحه اخذ مجوز تفویض اختیار انجام پیمان‌های نگهداری فضای سبز شهری از اسفند ماه ۱۳۹۹ تا اسفند ماه سال ۱۴۰۱ نیز موافقت کردند.

و اما افتتاح حساب در صندوق کارآفرینی امید برای بازسازی ناوگان و تعمیرات اتوبوس‌ها با دریافت تسهیلات کم بهره از دیگر مصوبات امروز شورای اسلامی شهر بود.

مصوبه دیگر نیز به تخصیص اعتبار ۱۵ میلیارد تومانی برای خرید قطعات اساسی و استراتژیک اتوبوس‌های شهری از قبیل گیربکس، موتور و بدنه اختصاص یافت.

اعضای شورای اسلامی شهر در عین حال بر مصوّبه سال ۱۳۹۳ این شورا برای حفظ مالکیت شهرداری بر مساجد سطح شهر تأکید کردند و با توجه به برخی مشکلات پیش آمده در مدیریت مساجد با سازمان اوقاف و امور خیریه استان، عبارت «و یا سازمان تبلیغات اسلامی استان» را به مصوّبه قبلی شورا اضافه کردند تا مسائل هیئت امنای مساجد و مدیریت آن‌ها علاوه بر سازمان اوقاف و امور خیریه، بتواند از طریق مسیر سازمان تبلیغات اسلامی استان نیز حل و فصل شود.

تعیین تعرفه عوارض و خدمات بهای سال ۱۴۰۰ سازمان پسماند و همچنین سازمان آرامستان‌های شهرداری قم نیز از دیگر مصوبات امروز شورای اسلامی شهر بود که بر اساس یکی از مفاد آن، کرایه حمل متوفی به بهشت معصومه (س) قم از ۱۰۵ هزار تومان در سال جاری به ۱۱۰ هزار تومان در سال ۱۴۰۰ تغییر خواهد کرد، ضمن آن که کرایه ساعتی حمل متوفی از ۱۳ هزار تومان امسال به ۲۰ هزار تومان در سال آینده خواهد رسید.**

نوشته های مشابه
دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل را حل کند
پارکینگ خیابان امام خمینی تا پایان سال افتتاح می‌شود
تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
خط دوم متروی قم با اجرای مونوریل حذف می‌شود
انتصاب مدیر جدید ارتباطات مردمی شهرداری قم
تدوین برنامه عملیاتی مناطق شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.