عملیات عمرانی بلوار شهید اوسطی به طول ۱۶۰۰ متر آغاز شد/ طراحی تقاطع سه سطحی میدان سپاه

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از طراحی تقاطع سه‌سطح میدان سپاه خبر داد و گفت: عملیات اجرایی بلوار شهید اوسطی به طول ۱۶۰۰ متر بااعتباری بالغ‌بر ۱۲۰۰ میلیارد تومان آغاز شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
عملیات عمرانی بلوار شهید اوسطی به طول ۱۶۰۰ متر آغاز شد/ طراحی تقاطع سه سطحی میدان سپاه
شناسه : 32462 | انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی زاده روز دوشنبه در مراسم آغاز عملیات عمرانی بلوار شهید اوسطی، اظهار داشت: در قم ۸۰ درصد بودجه شهرداری به پروژه‌های عمرانی اختصاص داده می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم مشکلات اقتصادی و نوسانات قیمت را موردتوجه قرارداد و افزود: با تدابیر اندیشیده شده در مدیریت شهری در قم هیچ پروژه‌ای نیمه‌تمام رها نشده و امسال در همه بخش‌ها افتتاح پروژه داشته‌ایم.

حلوایی‌زاده تحقق ۲۲۵ هزار تن آسفالت‌ریزی در مناطق هشت‌گانه را یادآور شد و مطرح کرد: باوجود افزایش قیمت چندین برابری قیر تا پایان سال ۲۵۰ هزار تن آسفالت در بودجه محقق می‌شود.

وی تدابیر اندیشیده شده در خرید میلگرد موردنیاز پروژه‌ها در سال گذشته را عنوان و بیان کرد: خرید میلگرد موردنیاز پروژه‌های کلیدی شهر سبب شده پروژه‌هایی مانند تقاطع سه سطح ولیعصر(عج) با مصالح ۱۰۰ درصد ایرانی و مهندسان بومی به‌موقع به بهره‌برداری برسد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم، پروژه پیاده راه خیابان انقلاب را نیز تشریح و بیان کرد: این پروژه با طول ۴۰۰ متر و کابل گذاری ۱۲ برابر طول مسیر به اتمام رسیده و پروژه رمپ ۹ دی و تقاطع جعفریه نیز با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

حلوایی‌زاده ادامه داد: عملیات عمرانی میدان نماز و بلوار جمهوری و تکمیل رینگ میانی شهر نیز آغازشده و مسیر مستقیم بلوار فردوسی به پیامبر اعظم(ص) به طول ۲۶۰ متر نیز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی سپس به آغاز عملیات عمرانی فاز ۵ بلوار عمار یاسر به نام بلوار شهید اوسطی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با پایان تملک این مسیر امروز عملیات عمرانی آن از حدفاصل میدان معلم تا کوچه بیگدلی به عنوان فاز اول آغاز می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم طول مسیر کل پروژه را ۱۶۰۰ متر اعلام و خاطرنشان کرد: این پروژه بااعتباری بالغ‌بر ۱۲۰۰ میلیارد تومان کلید خورده و دو هزار تن میلگرد دران به کار می‌رود و مطالعات تقاطع سه سطح میدان سپاه نیز آغازشده و در مرحله طراحی است.

حلوایی‌زاده مدت‌زمان اجرای پروژه را ۱۸ ماه دانست و تصریح کرد: بخشی از این پروژه در بافت شهری بوده که با توجه به محدودیت‌های ترافیکی ایجادشده پروژه به‌صورت فازبندی اجرا می‌شود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.