ورود ۲۰ دستگاه اتوبوس بازسازی به ناوگان اتوبوسرانی

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از ورود ۲۰ دستگاه اتوبوس بازسازی به ناوگان اتوبوسرانی در دهه فجر خبر داد و گفت: بازسازی این ۲۰ دستگاه بااعتباری بالغ‌بر ۸میلیارد تومان انجام‌شده و در چند روز آینده وارد ناوگان می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ورود ۲۰ دستگاه اتوبوس بازسازی به ناوگان اتوبوسرانی
شناسه : 32339 | انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی نیک با اشاره به برنامه‌های شهرداری قم در اورهال کردن اتوبوس‌ها و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی، اظهار داشت: با افزایش قیمت اتوبوس‌ها و عدم اختصاص بودجه دولتی، شهرداری قم یکی از پیشگامان اورهال کردن یا بازسازی اتوبوس در کشور بود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم عقد قرارداد برای اورهال شدن ۱۰۰ دستگاه اتوبوس از ابتدای سال را موردتوجه قرارداد و افزود: قرارداد اورهال شدن  ۵۳ دستگاه خودرو دیگر نیز قطعی شده و به‌زودی مناقصه آن تجدید می‌شود.

نیک هزینه هر دستگاه اتوبوس اورهال شده را۴۰۰میلیون تومان اعلام و تأکید کرد: هزینه اورهال شدن هر دستگاه اتوبوس تقریباً یک‌ششم خرید اتوبوس نو بوده و می‌توانیم با هزینه دو میلیارد تومان پنج دستگاه اتوبوس را به چرخه بازگردانیم.

وی ادامه داد: هزینه  کل قرارداد اورهال بیش از ۳۵ میلیارد تومان بوده و امیدواریم به‌زودی اتوبوس‌های دیگر را نیز برای اورهال تحویل و ناوگان اتوبوسرانی نوسازی شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از ورود ۲۰ دستگاه اتوبوس اورهال شده به ناوگان اتوبوسرانی در ایام‌الله دهه فجر خبر داد و گفت: بازسازی این ۲۰ دستگاه بااعتباری بالغ‌بر ۸میلیارد تومان انجام‌شده و در چند روز آینده وارد ناوگان می‌شود.

نوشته های مشابه
راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
نقش مؤثر تبلیغات شهری در رعایت مسائل فرهنگی
پیاده‌روهای خاکی پردیسان در سال‌های آینده سنگ‌فرش می‌شود
دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل را حل کند
پارکینگ خیابان امام خمینی تا پایان سال افتتاح می‌شود
تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.