احداث کمربند سبز هفت و نیم هکتاری در بلوار امامت

شهر بیست/ سرپرست منطقه هشت شهرداری قم از احداث کمربند سبز هفت و نیم هکتاری در بلوار امامت پردیسان خبر داد و گفت: در این کمربند سبز با وسعتی بالغ بر ۷۵هزار متر مربع، ۴۷۰۰ اصله نهال کاشته شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
احداث کمربند سبز هفت و نیم هکتاری در بلوار امامت
شناسه : 32336 | انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد رمضانی ضمن اشاره به اهمیت توسعه فضای سبز، ابراز داشت: در حال حاضر پردیسان بالاترین سرانه فضای سبز را در میان مناطق هشت‌گانه شهر قم دارد و درصدد هستیم با احداث بوستان های بیشتر و گسترش فضای سبز این سرانه را ارتقاء دهیم.

سرپرست منطقه هشت شهرداری قم در ادامه با اشاره به ایجاد کمربند سبز در بلوار امامت، افزود: در این کمربند سبز با وسعتی بالغ بر ۷۵هزار متر، تعداد ۴۷۰۰ اصله نهال کاشته شده است.

رمضانی با بیان اینکه در تمامی مساحت ۷۵هزارمتر مربعی این قطعه سبز، آبیاری تحت فشار قطره ای اجرا شده است، افزود: با استفاده از این روش آبیاری درصدد کاهش هرچه بیشتر مصرف آب و افزایش بهینه سازی در آبیاری درختان هستیم.

وی در ادامه گونه‌های کاشت شده در این قطعه را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: گونه‌هایی نظیر نارون، کاج تهران، زیتون تلخ و مثمر و پده کاشت شده است.

سرپرست منطقه هشت شهرداری قم ضمن اشاره به هزینه احداث این کمربند سبز، خاطرنشان کرد: بالغ بر ۱۱میلیارد ریال هزینه احداث این کمربند سبز شده است.

رمضانی در ادامه با بیان اینکه با احداث این قطعه سبز در بلوار امامت رینگ سبز پردیسان تکمیل شده، افزود: در حال حاضر هر چهار ضلع منطقه دارای کمربند سبز است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.