جمکران هنوز روستاست/ مشکلات عدم الحاق جمکران به قم

شهر بیست/ مدیر منطقه پنج شهرداری قم با اشاره به مشکلات عدم الحاق جمکران به قم گفت: از دی‌ماه سال ۹۷ تا به امروز قرار است که هیئت دولت الحاق جمکران به قم را تصویب کند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جمکران هنوز روستاست/ مشکلات عدم الحاق جمکران به قم
شناسه : 32324 | انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا اقبالیان با اشاره به مشکلات الحاق جمکران به شهر قم، اظهار داشت: برای بسیاری از اقدامات در محدوده جمکران با مشکلاتی همراه هستیم به این دلیل که هنوز جمکران روستاست و به شهر قم الحاق نشده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم با اشاره به رأی دیوان و راه و شهرسازی قم، افزود: بر اساس این آرا نمی‌توانیم با صاحبان زمین و شهروندان در محدوده جمکران توافق کنیم چرا که خارج از محدوده است.

اقبالیان با اشاره به پیگیری‌های این موضوع از طریق استانداری قم، افزود: بر اساس پیگیری‌ها نتیجه این شد که وضعیت الحاق جمکران به قم در هیئت دولت در حال بررسی است که از بخش قمرود جدا شده و به قم الحاق شود.

وی با بیان اینکه روند الحاق از سال ۸۶ به درستی طی نشده است، افزود: در شورای عالی معماری و شهرسازی این الحاق مصوب شده اما سیر درستی نداشته و در جلسه هیئت دولت مطرح نشده است. از دی ماه سال ۹۷ تا الان هیئت دولت قرار است که الحاق جمکران به قم را تصویب کند.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم با اشاره به مشکلاتی که این موضوع برای شهرداری به همراه داشته است، گفت: شهرداری با مردم به سختی توافق می‌کند اما نمی‌توانیم اجرایی کنیم. برای ارائه خدمات شرکت‌های خدمت‌رسان هم با مشکل مواجه هستیم مثلا تیرهای برق منطقه جمکران هنوز جلو عقب است و اداره برق اگر بخواهد جابه جا کند نیاز به تعیین خط بر هست اما با توجه به مشکل الحاق نشدن جمکران نمی توانیم محدوده خط بر را برای اداره برق مشخص کنیم.

نوشته های مشابه
حفظ خط B متروی قم ضروری است/ زیرگذر امام موسی صدر امسال احداث می‌شود
دولت به دنبال حذف خط B متروی قم/ شورا تحت فشار است
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.