کشف تریاک با طعم پیاز در قم

شهر بیست/ فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به توقیف یک دستگاه کامیون حامل بار پیاز در محور مواصلاتی استان از کشف ۴۲۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در نتیجه بازرسی از خودرو مذکور خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کشف تریاک با طعم پیاز در قم
شناسه : 32292 | انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سردار سید محمود میرفیضی اظهار کرد: با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم، یک قاچاقی مواد افیونی بومی که اقدام به ایجاد باند تهیه و توزیع مواد مخدر کرده است ،شناسایی و مشخص شد وی قصد دارد با همراهی یکی از اعضای باند و با یک دستگاه کامیون بنز، محموله مواد مخدر را در پوشش بار پیاز از یکی از استان های جنوبی به استان قم منتقل کند، بنابراین بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: در ادامه ضمن هماهنگی قضایی، مأموران به محورهای مواصلاتی استان اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری، کامیون مذکور را پس از شناسایی متوقف و متهم و راننده کامیون را دستگیر کردند.

سردار میرفیضی گفت: سپس متهمان به همراه کامیون به یگان منتقل و در بازرسی به عمل آمده از خودرو ۴۲۹ کیلو و ۵۰۰گرم تریاک با لفافه در قالب ۴۱ بسته کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.