مسابقه «برترین بانو» برگزار می‌شود

شهر بیست/ مسابقه «برترین بانو» به همت امور فرهنگی خواهران آستان مقدس بانوی کرامت با استفاده از بستر فضای مجازی برای بانوان سراسر کشور برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مسابقه «برترین بانو» برگزار می‌شود
شناسه : 32253 | انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها مسابقه «برترین بانو» به همت امور فرهنگی خواهران در کانال مجازی آستان مهر برگزار می‌شود.

این مسابقه براساس سخنان و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب با محوریت بانوان و ابعاد شخصیتی حضرت زهرا سلام الله علیها در کانال مجازی آستان مهر برگزار می‌شود.

بانوان از سراسر ایران اسلامی با عضویت در کانال مجازی آستان مهر به آدرس astanehmehr@ می‌توانند ضمن شرکت در مسابقه «برترین بانو» از برنامه‌های فرهنگی و معارفی آستان مقدس بانوی کرامت برای بانوان در طول روزهای هفته، ماه و سال و مناسبت‌ها آگاه شده و از زمان برگزاری برنامه‌های فرهنگی کسب اطلاع کنند.

همچنین در این صفحه مجازی، مباحث مرتبط با مهدویت، پاسخگویی به پرسش‌های شرعی، آداب و آیین همسرداری، مباحث مرتبط با زن موفق، تربیت دینی فرزند، خلاقیت و کاردستی، معرفی کتاب و مباحث اعتقادی، فرهنگی، سیره شهدا، سخنان رهبر معظم انقلاب و بزرگان دین با عنوان کلام ناب، موضوعات مناسبتی، سیره ائمه معصومین، سیره شخصیتی و ابعاد زندگانی حضرت معصومه سلام‌الله علیها و مباحث تاریخی و احادیث و موضوعاتی از این قبیل برای بانوان منتشر می‌شود.

همچنین بانوان با عضویت در کانال مجازی آستان مهر می توانند در برنامه های مختلفی مانند ختم های ثقلین، مسابقه ها و بر نامه های فرهنگی و پویش های مناسبتی شرکت کنند.

در حال حاضر ۲ هزار ۶۸۰ بانو از سراسر کشور در کانال مجازی آستان مهر عضو بوده و از برنامه‌های فرهنگی و اعتقادی امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها استفاده می کنند.

نوشته های مشابه
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
آماده‌باش ناوگان تاکسیرانی در لیالی قدر
ضرورت افزایش امنیت بوستان‌های قم
میزبانی ۷ بوستان از مسافران نوروزی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.