پیشنهاد مجدد شهرداری قم برای احیای باغ سالاریه

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در نامه‌ای آمادگی مجدد شهرداری را برای درختکاری، ساماندهی و احیای درختان باغ سالاریه اعلام کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیشنهاد مجدد شهرداری قم برای احیای باغ سالاریه
شناسه : 32208 | انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، واحد خبر سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان در نامه‌ای خطاب به رئیس دانشگاه امام صادق(ع)، پیشنهاد مجدد این سازمان برای احیا و ساماندهی و درختکاری باغ سالاریه را اعلام کرد.

در نامه مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خطاب به مالک باغ سالاریه آمده است: با عنایت به اینکه باغ سالاریه به لحاظ پیشینیه تاریخی و فرهنگی خود از سنوات گذشته، موردتوجه اذهان عموم شهروندان و مردم شریف شهر قم است، پس به این جهت و به سبب تاثیر بسزایی که در بهبودمحیط زیست شهری دارد، پروژه احیاء، نگهداری و مراقبت از این گنجینه ارزشمند برای شهر مقدس قم حائز اهمیت فوق‌العاده‌ای است که قطعا این موضوع با سیاست‌هاو راهبردهای اصولی آن دانشگاه که همانا خدمت‌رسانی به اهالی شهرکریمه اهل‌بیت(س) و توسعه فرهنگی و دینی و مذهبی این شهر بوده، همخوانی و مطابقت دارد.

در این نامه تصریح شده است: به همین منظور و در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به امر محیط زیست و نگهداری و توسعه فضای سبز، این سازمان و شهرداری قم آمادگی خود را در راستای اجرای عملیات درختکاری، احیا و ساماندهی و مضافا مقابله با آفات و امراض گیاهی درختان آن مجموعه و مساعدت به آن مدیریت در امور مربوط به نگهداری باغ مذکور اعلام داشته و امید توفیق در این زمینه را از خداوند متعال مسئلت داریم. لذا خواهشمندی در این خصوص هماهنگی لازم را به عمل آورید.

نوشته های مشابه
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
فاز پنجم عمار یاسر به میدان سپاه می‌رسد
خودکفایی شهرداری قم در تولید گل و گیاه برای فضای سبز شهر
تجلیل مجمع کلانشهرهای ایران از خدمات ۲۰ ساله شهردار قم
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین رشد منابع را رقم زد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.