پیش‌بینی ۷۰ پروژه عمرانی منطقه ۲ در سال ۱۴۰۰/ هیچ معبر بسته‌ای در منطقه نداریم

شهر بیست/ مدیر منطقه دو شهرداری قم از پیش‌بینی ۷۰ پروژه عمرانی به مبلغ حدود ۸۰ میلیارد تومان در بودجه منطقه در سال ۱۴۰۰ خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیش‌بینی ۷۰ پروژه عمرانی منطقه ۲ در سال ۱۴۰۰/ هیچ معبر بسته‌ای در منطقه نداریم
شناسه : 32205 | انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا رحیمی با اشاره به تحقق بودجه شهرداری منطقه دو در سال ۹۹ اظهار داشت: تعدادی از پروژه‌ها به‌صورت محله محور بوده که اعتبار آن در سال حدود ۸۰ میلیارد تومان است، همچنین تعدادی دیگر از پروژه‌ها نیز به‌صورت فرا منطقه‌ای اعتبار و ردیف بودجه آن در مرکز پیش‌بینی می‌شود.

وی، زیرگذر بلوار جمهوری اسلامی، رمپ و لوپ پل ۹ دی، زیرگذر شهدای روحانیت، تملک املاک بلوار جمهوری اسلامی، ایمن‌سازی بوستان‌ها و … را از پروژه‌های فرا منطقه‌ای در منطقه دو دانست و افزود: سفر تاریخی مقام معظم رهبری در توسعه منطقه دو بعد از گذشت۱۰ سال، برکات زیادی داشته و بسیاری از پروژه‌هایی که از محل اعتبارات این سفر کلنگ خورده به اتمام رسیده و یا در حال انجام است.

رحیمی با اشاره به برگزاری جلسات هم‌اندیشی در سطح مساجد منطقه و با حضور معتمدین برای آسیب‌شناسی نیازهای مردم منطقه، تصریح کرد: معمولاً تمامی پروژه‌های پیش‌بینی‌شده ۱۰۰ درصد انجام می‌شود مگر موانعی سبب تأخیر در اجرا شود.

وی عملکرد بودجه عمرانی منطقه دو را بالای ۹۰ درصد که بیش از ۷۰ درصد بودجه را در بر می‌گیرد، دانست و گفت: برای سال ۱۴۰۰ تعداد ۷۰ پروژه به مبلغ حدود ۸۰ میلیارد تومان در بودجه منطقه و اعتبار پروژه‌های کلان هم در ردیف بودجه شهرداری مرکز پیش‌بینی‌شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری قم تملک و احداث بلوار جمهوری اسلامی، تملک پارکینگ، تملک املاک حریم کمربندی، تملک املاک رمپ و لوپ های پل ۹دی، تملک املاک بلوار بنی فضل، تملک املاک شهدای روحانیت، تکمیل کانال بلوار جمهوری اسلامی، تکمیل ساختمان اداری منطقه، اجرای عملیات روکش آسفالت شوارع اصلی، ساماندهی خیابان نیک‌اندیش، اجرای عملیات جدول‌گذاری، دفع آب‌های سطحی، تکمیل و توسعه بوستان جوان را مهم‌ترین پروژه‌های منطقه دو شهر قم ذکر کرد.

رحیمی با تأکید بر اینکه شاهد تحولات خوبی در حوزه عمران شاهد هستیم که تکمیل‌کننده خدمات زیرساختی سال جاری و سال‌های قبل خواهد بود، ابراز کرد: در مدت ۴ سال گذشته حدود ۹۰۰ میلیارد ریال جهت تملک املاک هزینه شده که از مهم‌ترین پروژه‌های تملکی می‌توان به تملک و اجرای رمپ و لوپ های پل ۹ دی با هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۸۰میلیارد ریال تملک، اجرای بلوار شهدای روحانیت با هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۵۰میلیارد ریال، تملک خیابان رسول دادخواه با هزینه‌ای بالغ‌بر ۵۵ میلیارد ریال، تملک بلوار جمهوری اسلامی با هزینه‌ای بالغ‌بر ۴۵۰ملیارد ریال و … اشاره کرد.

وی با بیان اینکه گروه ترافیکی معابر منطقه رفع شده و هیچ معبر بسته‌ای در سطح منطقه نداریم، اظهار داشت: اجرا و عملیات روکش آسفالت در تمام شوارع اصلی و فرعی سطح منطقه با هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۲۰ میلیارد ریال انجام می‌شود که نیاز آسفالت آن توسط کارشناسان بر اساس سیستم PMS شناسایی شده است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.