وضعیت پروژه منوریل خسته‌کننده شده/ مدیریت شهری نیروهای متخصص تربیت کند

شهر بیست/ آیت‌الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین، وضعیت منوریل را خسته کننده خواند و گفت: مدیریت شهری در تربیت نیرو باید خودکفا باشد و نیروهای متخصص در عرصه‌های مختلف شهری تربیت کند، وقتی بر اساس دانش و تخصص شهری را اداره کنیم همه امور را در نظر می‌گیریم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
وضعیت پروژه منوریل خسته‌کننده شده/ مدیریت شهری نیروهای متخصص تربیت کند
شناسه : 32160 | انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، آیت الله حسینی بوشهری در دیدار با شهردار قم و تیم مدیریت شهری با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی و ولادت حضرت فاطمه(س) اظهار داشت: گزارش تیم مدیریت شهری همیشه امیدوار کننده است.

امام جمعه قم نقش مردم در انقلاب ما را نقش بی بدیل خواند و افزود: تصور اینکه مردم قبل از انقلاب جرات این که در مقابل یک رژیم تا دندان مصلح بایستند، بدون وجود یک رهبر بصیر ممکن نبود.

رئیس جامعه مدرسین ادامه داد: بدون پشتوانه مردمی هم رهبری نمیتواند به تنهایی نقش آفرینی کافی را داشته باشد، وجود رهبری و وجود مردم مکمل هم اند، رهبری باید پشتوانه داشته باشند و مردم هم باید هدایت بشوند.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه بعد فرهنگی انقلاب ما بر ابعاد دیگر سرآمد بوده است، تأکید کرد: دشمن هم فرهنگ ما را نشانه گرفته چرا که اگر فکر و فرهنگ از یک جامعه گرفته شود هویت یک جامعه از آن گرفته می‌شود اما اگر کسانی زیر چتر فرهنگ رشد بکنند و مسائل اجتماعی با باور فرهنگی رشد بکند این جامعه یک جامعه مترقی خواهد بود.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه دشمنان می‌خواستند با تحریم‌ها بین مردم و انقلاب شکاف ایجاد کنند، تأکید کرد: تحریم‌هایی که بر ما وارد کردند خسارت سنگین برای ما وارد کرد و جای تردیدی ندارد اما دشمن هم به هدف خودش از این تحریم ها نرسید.

وی با بیان اینکه روزی ده ها پروژه در کشور به‌رغم همه این تحریم‌ها افتتاح می‌شود، تأکید کرد: دنیا احساس می‌کرد که ایران با این تحریم‌ها تنها می‌ماند و این تنهایی کشور را فلج می‌کند اما هر روز شاهد افتتاح پروژه‌های مختلف هستیم و مردم همچنان با نظام و انقلاب همراه هستند که نمونه آن را در تشییع سردار سلیمانی مشاهده کردیم.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه در قم هم این اتفاق افتاده است، بیان کرد: بعد از استان شدن قم هر سال شاهد این هستیم که زیرساخت‌های قم رو به توسعه است و هر روز گزارش‌هایی که می‌شنویم این است که قم به‌رغم همه مشکلاتی که دارد، به خوبی پیش می‌رود.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه تربیت نیروی متخصص جایش خالی بود، افزود: مدیریت شهری در تربیت نیرو باید خودکفا باشد و نیروهای متخصص در عرصه‌های مختلف شهری تربیت کند، وقتی بر اساس دانش و تخصص شهری را اداره کنیم همه امور را در نظر می‌گیریم.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه در قطار شهری اقدامات بسیار خوبی در حال انجام است، بیان کرد: فازهای بعدی قطار شهری هم باید با برنامه های ریزی خوب پیش برود.

وی وضعیت منوریل را هم خسته کننده خواند و افزود: از شهرداری انتظار نداریم چرا که منوریل پروژه‌ای است که هر اقدامی در قبال آن مشکلاتی به همراه دارد.

امام جمعه قم افزود: بخش‌هایی که در شهر زخمی شده و تبدیل به پارکینگ ماشین‌ها شده، اگر سریع تر سروسامان پیدا کند مبلمان شهری شهر کریمه اهل‌بیت(س) جلوه بهتری خواهد داشت.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.