برگزاری رویداد شتاب خدمات شهری و محیط‌زیست در قم

شهر بیست/ رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قم از برگزاری رویداد شتاب خدمات شهری و محیط‌زیست با مجوز وزارت علوم برای نخستین بار درقم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری رویداد شتاب خدمات شهری و محیط‌زیست در قم
شناسه : 32158 | انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مصطفی ملایی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قم را سند پرافتخار شهرداری دانست و اظهار داشت: این دانشگاه بر اساس سند پرافتخار شهرداری قم که توسط شهردار قم تدوین‌شده، فعالیت می‌کند.

وی افزود: دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قم تربیت متخصصان حوزه شهری و برطرف کردن نیازهای فرهنگی و خدماتی شهر را در اولویت قرار داده است.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قم ادامه داد: در حوزه آموزش‌های فرهنگ شهروندی ۲۱۰ فارغ‌التحصیل تربیت‌شده که در فرهنگ‌سرا و شورای محلات برای کاهش آسیب‌های مدیریت شهری در حال فعالیت هستند.

ملایی، ظرفیت گردشگری استان قم را قابل‌توجه دانست و تأکید کرد: در دانشگاه با رشته گردشگری تلاش شده ظرفیت استان قم موردتوجه قرار گیرد و در حال حاضر ۱۱۰ نفر فارغ‌التحصیل در این رشته داریم.

وی ارائه رشته روایت گری دفاع مقدس را برای نخستین بار در قم قابل‌تقدیر خواند و بیان کرد: این رشته برای نخستین بار در شهر قم ارائه‌شده و در کنار رشته‌های دیگری مانند تاکسیرانی توانسته توان فرهنگی شهر را افزایش دهد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قم دانشگاه را بازوی شهرداری در مسیر توانمندی شهر دانست و اظهار داشت: تلاش شده با راه‌اندازی مراکزی مانند مرکز نوآوری گردشگری و کارآفرینی در جهت توانمندسازی شهروندان در حوزه اقتصادی نیز گام برداریم.

ملایی از راه‌اندازی رویداد شتاب خدمات شهری و محیط‌زیست با مجوز وزارت علوم خبر داد و گفت: این رویداد با حمایت مدیران شهری و شهرداری قم در سطح ملی در حال برگزاری بوده و وبینارها برای شهرداری‌های کشور برگزار می‌شود.

وی از افزایش ۶۰۰ درصدی دانشجویان دانشگاه نیز خبر داد و تأکید کرد: در حال حاضر ۱۳۰۰ دانشجو در دانشگاه در حال تدریس بوده و انجمن‌های علمی در همه رشته‌ها نیز راه‌اندازی شده است.

نوشته های مشابه
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.