مناسب‌سازی ۸ بوستان شهر قم برای معلولان

شهر بیست/ مدیرکل دفتر طرح‌های توسعه شهری شهرداری قم از مناسب‌سازی ۸ بوستان شهری برای معلولان خبر داد و گفت: این طرح به‌صورت پایلوت دریکی از بوستان‌های هر منطقه اجراشده و از بوستان شهید بنیادی کلید خورد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مناسب‌سازی ۸ بوستان شهر قم برای معلولان
شناسه : 32151 | انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن صادقی امینی در بازدید از بوستان شهید بنیادی و لزوم مناسب‌سازی بوستان‌های شهر برای استفاده معلولان، اظهار کرد: طرح مناسب‌سازی بوستان‌های شهر برای معلولان به‌صورت پایلوت در یک بوستان در همه مناطق آغازشده است.

وی، ارزیابی بوستان‌ها را با مشارکت معلولان و در نظر گرفتن مطالبات آن‌ها دانست و افزود: ارزیابی بوستان شهید بنیادی امروز انجام‌شده و چک‌لیست تکمیل و به‌روزرسانی شده است.

صادقی امینی، حضور کارشناسان منطقه سه و حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری را در این بازدید موردتوجه قرارداد و گفت: هماهنگی‌های لازم برای اجرای برنامه زمان‌بندی‌شده مشخص انجام‌شده و در اسرع وقت ایرادات بوستان شهید بنیادی برطرف می‌شود.

وی از انجام بازدیدهای هفتگی برای اجرای کامل طرح مناسب‌سازی بوستان‌های پایلوت خبر داد و خاطرنشان کرد: بازدیدها از هر ۷ بوستان در همه مناطق به‌صورت هفتگی انجام‌شده و تا فضای بوستان‌ها برای معلولان و خانواده آن‌ها مطلوب و مناسب باشد.

مدیرکل دفتر طرح‌های توسعه شهری شهرداری قم نکات قبل توجه در مناسب‌سازی بوستان‌ها در بودجه ۱۴۰۰ را نیز مطرح و تأکید کرد: مناطق به‌صورت مجزا و نقطه‌ای باید اعتبارات موردنیاز برای مناسب‌سازی را برآورد کرده تا در بودجه ۱۴۰۰ به‌صورت دقیق لحاظ شود.

صادقی امینی در پایان از معلولان و خانواده آن‌ها خواست در این طرح مشارکت کرده و گفت: منتظر نظر و پیشنهادات معلولان و خانواده آن‌ها هستیم تا این طرح به مناسب‌ترین شکل اجرا شود.

نوشته های مشابه
برگزیدگان ششمین کنگره شعر مواهب در قم معرفی شدند
پوستر سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در قم رونمایی شد
برگزاری مراسم احیای قدر در ۳۰ بقعه شاخص قم
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.