نخستین المپیاد آموزشی کارکنان شهرداری قم برگزار می‌شود

شهر بیست/ مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری قم از برگزاری اولین المپیاد آموزشی کارکنان شهرداری خبر داد و گفت: این المپیاد با هدف گسترش توانایی‌های علمی و شغلی کارکنان، تقویت دیدگاه علمی نسبت به نظام مدیریت شهری و فراهم شدن زمینه رقابت علمی بین کارکنان برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نخستین المپیاد آموزشی کارکنان شهرداری قم برگزار می‌شود
شناسه : 32122 | انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدعلی بیگدلی گفت: این المپیاد با هدف گسترش توانایی‌های علمی و شغلی کارکنان، تقویت دیدگاه علمی نسبت به نظام مدیریت شهری و فراهم شدن زمینه رقابت علمی بین کارکنان شهرداری قم برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: عناوین و سرفصل‌های این المپیاد شامل، حمل و نقل همگانی درون شهری، پسماندهای شهری، مدیریت بحران شهری و دروس عمومی است که منابع آنها در سامانه جامع آموزش منابع انسانی(جام) برای بهره مندی شرکت کنندگان در این آزمون قرار گرفته است.

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری قم اضافه کرد: با توجه به همه گیری ویروس کرونا و ضرورت توجه به سلامت همکاران محترم، این المپیاد به صورت غیرحضوری(آنلاین) از طریق سامانه جامع آموزش منابع انسانی(جام) در قالب ۸۰ سوال تستی(در ۴ بخش، هر بخش ۲۰ سوال) در روز چهارشنبه مورخ ۱۵ بهمن ماه راس ساعت ۱۳ لغایت ۱۴:۲۰ به مدت ۸۰ دقیقه برگزار می‌شود.

بیگدلی در ادامه افزود: نفرات برتر این المپیاد به عنوان نماینده شهرداری قم برای شرکت در اولین المپیاد آموزشی کارکنان شهرداری های کشور که به صورت مجازی توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در اواخر بهمن ماه برگزار خواهد شد، معرفی می‌شوند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.