نخستین المپیاد آموزشی کارکنان شهرداری قم برگزار می‌شود

شهر بیست/ مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری قم از برگزاری اولین المپیاد آموزشی کارکنان شهرداری خبر داد و گفت: این المپیاد با هدف گسترش توانایی‌های علمی و شغلی کارکنان، تقویت دیدگاه علمی نسبت به نظام مدیریت شهری و فراهم شدن زمینه رقابت علمی بین کارکنان برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نخستین المپیاد آموزشی کارکنان شهرداری قم برگزار می‌شود
شناسه : 32122 | انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدعلی بیگدلی گفت: این المپیاد با هدف گسترش توانایی‌های علمی و شغلی کارکنان، تقویت دیدگاه علمی نسبت به نظام مدیریت شهری و فراهم شدن زمینه رقابت علمی بین کارکنان شهرداری قم برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: عناوین و سرفصل‌های این المپیاد شامل، حمل و نقل همگانی درون شهری، پسماندهای شهری، مدیریت بحران شهری و دروس عمومی است که منابع آنها در سامانه جامع آموزش منابع انسانی(جام) برای بهره مندی شرکت کنندگان در این آزمون قرار گرفته است.

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری قم اضافه کرد: با توجه به همه گیری ویروس کرونا و ضرورت توجه به سلامت همکاران محترم، این المپیاد به صورت غیرحضوری(آنلاین) از طریق سامانه جامع آموزش منابع انسانی(جام) در قالب ۸۰ سوال تستی(در ۴ بخش، هر بخش ۲۰ سوال) در روز چهارشنبه مورخ ۱۵ بهمن ماه راس ساعت ۱۳ لغایت ۱۴:۲۰ به مدت ۸۰ دقیقه برگزار می‌شود.

بیگدلی در ادامه افزود: نفرات برتر این المپیاد به عنوان نماینده شهرداری قم برای شرکت در اولین المپیاد آموزشی کارکنان شهرداری های کشور که به صورت مجازی توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در اواخر بهمن ماه برگزار خواهد شد، معرفی می‌شوند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.