تشریح پروژه‌های آماده افتتاح منطقه۳ قم

شهر بیست/ سرپرست منطقه سه شهرداری قم به تشریح جزییات پروژه‌های آماده افتتاح این منطقه از شهرداری به مناسبت دهه فجر پرداخت و گفت: طرح تملک بازگشایی خیابان چمران  که بیش از ۳۰ سال بلاتکلیف مانده بود با اعتباری بالغ‌بر دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به سرانجام رسید.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تشریح پروژه‌های آماده افتتاح منطقه۳ قم
شناسه : 32120 | انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهرداد روحانی گفت: در دهه فجر امسال علاوه بر اجرای برنامه‌های فرهنگی و توجه به نصب بیلبوردهای مناسبی، طرح تملک بازگشایی خیابان چمران  که بیش از ۳۰ سال بلاتکلیف مانده بود با اعتباری بالغ‌بر دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به انجام رسیده است.

سرپرست منطقه سه شهرداری قم ادامه داد: بازگشایی رمپ امیرکبیر در محل عوارض ورودی رودخانه به سمت کاشان نیز با اعتباری بیش از یک میلیارد تومان و طرح فضای سبز مقابل پارک‌سوار در بلوار شهید سلیمانی از طرح‌های قابل‌افتتاح منطقه سه قم در دهه فجر تا پایان سال جاری است.

روحانی از دیگر پروژه‌هایی که در ایام‌الله دهه فجر افتتاح می‌شود، بهره‌برداری، جدول‌گذاری و آسفالت در کوچه ۱۲ و ۱۴ و ۳۰  خداکرم عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: طرح لوله‌گذاری کانال بهشت معصومه(س) که به‌منظور جلوگیری از آب‌گرفتگی اجراشده از دیگر طرح‌هایی است که در این ایام خجسته دهه فجر آماده افتتاح است.

سرپرست منطقه سه شهرداری قم مشکل آب‌گرفتگی در منطقه را موردتوجه قرار داد و افزود: در کوچه سه نواب و  ۲۵ چمران که سال‌ها مشکل آب‌گرفتگی داشت نیز مشکل برطرف شده است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.