شرکت ۶۷۰۰ نفر در پویش مطالعاتی «سلیمانی عزیز»

شهر بیست/ دبیر اجرایی پویش کتابخوانی «سلیمانی عزیز» از شرکت بیش از ۶۷۰۰ نفر در این پویش خبرداد و گفت: این کتاب در کمتر از یک سال به چاپ ۶۸ رسید.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
شرکت ۶۷۰۰ نفر در پویش مطالعاتی «سلیمانی عزیز»
شناسه : 32082 | انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از تسنیم قم، حجت‌الاسلام محسن کتابی اظهار داشت: پویش مطالعاتی «سلیمانی عزیز» باهدف ترویج مکتب و مدرسه درس‌آموز شهید سلیمانی در بازه زمانی ابتدای محرم تا شهادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها برگزار شد.

دبیر اجرایی پویش مطالعاتی سلیمانی عزیز افزود: محدودیت یک کتاب یک شرکت‌کننده در پویش وجود نداشت و به‌عنوان‌مثال همه افراد خانواده می‌توانستند با تهیه و مطالعه یک کتاب در این پویش شرکت کنند.

وی بیان کرد: این پویش به همت انتشارات حماسه یاران و با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم، صداوسیمای مرکز قم، سازمان فرهنگی شیرازه، مدارس طرح امین معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه، جامعه المصطفی العالمیه، ستاد کنگره یادواره شهدای استان قم، سازمان کتاب بسیج و پویش مطالعاتی شهید حججی رضوانشهر اصفهان برگزار شد.

دبیر اجرایی پویش مطالعاتی سلیمانی عزیز بابیان اینکه کتاب سلیمانی عزیز در کمتر از یک سال به چاپ ۶۸ رسید، گفت: تعداد کل شرکت‌کنندگان در پویش ۶۷۰۰ نفر و شامل شرکت‌کنندگان ایرانی و اتباع عزیز است.

کتابی خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه و قرعه‌کشی پویش امروز ساعت ۱۹  در مسجد مقدس جمکران برگزار و به‌صورت زنده از شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.