چهارمین محفل مجازی ترانه «سرناد» منتشر شد

شهر بیست/ چهارمین محفل مجازی ترانه‌سرایان استان قم با نام «سرناد» با مشارکت ترانه‌سرایان دو استان قم و گیلان در شبکه‌های مجازی حوزه هنری قم منتشر شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
چهارمین محفل مجازی ترانه «سرناد» منتشر شد
شناسه : 32025 | انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی حوزه هنری قم، چهارمین محفل مجازی ترانه‌سرایان استان قم با نام «سرناد» با مشارکت ترانه‌سرایان دو استان قم و گیلان، با اجرای محمدجواد الهی‌پور تولید و در شبکه‌های مجازی حوزه هنری قم منتشر شد.

‌پس از تجربه دو نوبت همکاری ترانه‌سرایان استان‌های اصفهان و مازندران در آماده‌سازی این محفل، چهارمین محفل مجازی سرناد با حضور ترانه سرایان استان قم و گیلان تهیه شده‌است.

در محفل مجازی ترانه «سرناد» که به دلیل محدودیت‌های ناشی از بروز بیماری کرونا ویروس به صورت فایل صوتی آماده و ارائه شده، نیلوفر روحی، مرضیه فرمانی، هانی ملک زاده، فرهاد جانباز، حمیدرضا کامرانی،‌ لیلا توفیق،‌ ترانه جامه بزرگی و علیرضا صبوری سرشت به ترانه‌خوانی پرداخته‌اند. 

 پادکست سومین محفل مجازی سرناد، روز چهارشنبه چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ از ساعت ۲۰ در صفحه ‌آپارات واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری قم به نشانی: https://www.aparat.com/v/IH7sf و صفحه اینستاگرام ادبیات قم به نشانی:  https://www.instagram.com/tv/CKjjqH-hGa_/?igshid=16jibjse4rdsd بارگذاری شده‌ و علاقه‌مندان برای شنیدن این محفل مجازی می‌توانند به هر یک از صفحات یاد شده مراجعه نمایند.

محفل سرناد از جمله فعالیت‌های باشگاه ترانه حوزه هنری استان قم است که تاکنون ۱۷ جلسه‌ آن با مدیریت صدرا کاوه برگزار شده‌است. تدوین صوتی چهارمین محفل مجازی «سرناد» توسط متین کریمی و افکت‌گذاری گرافیکی و آماده‌سازی آن برای رسانه آن توسط زینب خاکباز مقدم انجام شده‌است. 

نوشته های مشابه
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
آماده‌باش ناوگان تاکسیرانی در لیالی قدر
ضرورت افزایش امنیت بوستان‌های قم
میزبانی ۷ بوستان از مسافران نوروزی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.