جمع‌آوری بیش از ۴۰ تن زباله در پردیسان

شهر بیست/ سرپرست منطقه هشت شهرداری قم از جمع‌آوری بیش از ۴۰ تن زباله در شهرک پردیسان خبر داد و گفت: به‌طور میانگین بین ۴۰ تا ۴۵ تن زباله شبانه از شهرک پردیسان جمع‌آوری‌شده و سطل زباله ورودی مجتمع‌ها به‌صورت مستمر تخلیه می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جمع‌آوری بیش از ۴۰ تن زباله در پردیسان
شناسه : 32016 | انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد رمضانی با بیان اینکه پردیسان یکی از تمیزترین مناطق شهری قم است، اظهار کرد: پردیسان در بخش جمع‌آوری زباله یکی از مناطق منظم در شهر قم بوده و در دوره‌های مختلف ازنظر رضایت شهروندان رتبه نخست را کسب کرده است.

سرپرست منطقه هشت شهرداری قم از جمع‌آوری بیش از ۴۰ تن زباله در شهرک پردیسان خبر داد و افزود: به‌طور میانگین بین ۴۰ تا ۴۵ تن زباله شبانه از شهرک پردیسان جمع‌آوری‌شده و سطل زباله ورودی مجتمع‌ها به‌صورت مستمر تخلیه می‌شود.

رمضانی از اجرای موفقیت آمیز طرح پایلوت جمع‌آوری یک‌شب در میان در پردیسان خبر داد و تصریح کرد: پردیسان پایلوت جمع‌آوری یک‌شب در میان در استان شده و نظافت معابر و جمع‌آوری منظم زباله مورد رضایت  شهروندان در این منطقه است.

وی مطالبه گری شهروندان و نظارت آن‌ها را در این منطقه قابل‌توجه خواند و تأکید کرد: ارتباط بین پرسنل شهرداری و شهروندان در منطقه هشت بسیار نزدیک بوده و مطالبه گری مردم قابل‌تقدیر است.

نوشته های مشابه
برگزیدگان ششمین کنگره شعر مواهب در قم معرفی شدند
پوستر سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در قم رونمایی شد
برگزاری مراسم احیای قدر در ۳۰ بقعه شاخص قم
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.