خداحافظی حاجی حسینی مسگر از شرکت آب منطقه‌ای قم

شهر بیست/ آیین تودیع و معارفه مدیران عامل سابق و جدید شرکت آب منطقه‌ای قم به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار و مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خداحافظی حاجی حسینی مسگر از شرکت آب منطقه‌ای قم
شناسه : 31992 | انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قم، قاسم تقی‌زاده خامسی، معاون آب و آبفای وزارت نیرو در این آیین ضمن قدردانی از زحمات احمد حاجی حسینی مسگر مدیرعامل سابق شرکت آب و فاضلاب قم، اظهار کرد: هدف از جه‌ابجایی افراد، ایجاد تغییر و تنوع کاری و بهره گیری از تجربه های مدیران در عرصه های مختلف است.

وی با اشاره به سوابق کاری مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه‌ای قم، گفت: اصغری از نیروهایی است که به بدنه و ساختار وزارت نیرو اشراف خوبی دارد که امیدوارم با رفع مشکلات آبی موجود در استان، موجب توسعه و پیشرفت قم را بیش از پیش فراهم آورد.

وی افزود: یکی از اولویت های کاری مدیر عامل جدید باید تلاش برای راه اندازی تصفیه خانه آب قم باشد تا دست کم فاز اول آن قبل از شروع فصل گرما به بهره برداری برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم نیز در این آیین گفت: مجموعه وزارت نیرو با نیروها و مدیران لایق از دستگاه‌های برتر استان است که امیدواریم با پیوستن مدیرعامل جدید بر توانایی این مجموعه در استان افزوده شود.

محسن بهشتی ضمن تشکر از خدمات مدیرعامل سابق آب منطقه‌ای قم، بیان کرد: با توجه به سوابق کاری آقای اصغری، وی می‌تواند خدمتگزار خوبی برای شهر کریمه اهل‌بیت(ع) باشد.

مدیرعامل سابق شرکت آب منطقه‌ای قم نیز در این آیین با ارائه گزارشی از عملکرد ۶ ساله دوران مدیریت خود، این شرکت را مظلوم ترین شرکت آب منطقه ای کشور دانست و گفت: قم، مظلوم ترین آب منطقه ای و در انتهای حوزه آبریز واقع شده که برای رساندن آن به جایگاه واقعی ظرفیت های مناسبی در استان وجود دارد.

حاجی حسینی مسگر نیز ظرفیت های انسانی موجود در شرکت آب منطقه ای قم را یکی از سرمایه های مهم این شرکت دانست و گفت: خدمت به مردم شریف و ولایت مدار قم را افتخاری می دانم که نصیب اینجانب شد.

با حکم قاسم تقی‌زاده خامسی معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، «علی اصغری» به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قم به مدت ۲ سال منصوب شد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.