توزیع ۳۰ هزار تن آسفالت در سطح معابر منطقه شش قم

شهر بیست/ سرپرست شهرداری منطقه شش قم از توزیع و پخش ۳۰ هزار تن آسفالت در سطح معابر این منطقه خبر داد و گفت: عملیات روکش آسفالت در بلوار بعثت، خیابان بلوار حمزه سید الشهدا(ع)، خیابان‌های شهید مصطفی خمینی، خیابان صیاد شیرازی و شوارع فرعی اجرایی شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
توزیع ۳۰ هزار تن آسفالت در سطح معابر منطقه شش قم
شناسه : 31981 | انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید رضا حسینی با بیان اینکه اجرای این عملیات در ۲۱۵ هزار مترمربع مساحت از معابر منطقه صورت گرفت، اظهار کرد: در راستای اجرای این مهم، روکش آسفالت در بلوار بعثت و شوارع فرعی، خیابان بلوار حمزه سید الشهدا(ع) و شوارع فرعی ساماندهی شدند.

وی بابیان این‌که رعایت استانداردها و کیفیت آسفالت در سطح معابر تأثیر بسزایی در ایجاد شهری مطلوب دارد، اظهار داشت: براین اساس عملیات مرمت و روکش آسفالت خیابان‌های شهید مصطفی خمینی و شوارع فرعی خیابان صیاد شیرازی اجرایی شد.

حسینی بیان کرد: یکی از موضوعاتی که همه‌ساله از ابتدای سال جاری در دستور کار مدیریت شهری قرار می‌گیرد، رسیدگی به وضعیت روکش آسفالت معابر است تا با روان‌سازی حرکت خودروها و عابرین پیاده، شاهد پیشگیری از ایجاد ترافیک در شبکه‌های معابر درون‌شهری باشیم.

سرپرست شهرداری منطقه شش عنوان کرد: با توجه به مشکلات خیابان‌ها و محلات سطح این منطقه و نیاز بعضی از معابر به ترمیم و روکش آسفالت طی سال جاری عملیات لکه‌گیری و آسفالت خیابان‌های سطح شهر به‌صورت مستمر و با در نظر داشتن اولویت‌ها در حال اجراست.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.