فعالیت ۵۳ بازارچه «ریحان» توزیع میوه و تره‌بار در سطح شهر قم

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهرداری قم گفت: در حال حاضر ۵۳ بازارچه ریحان در توزیع میوه و تره‌بار در سطح شهر قم فعال است تا دسترسی مردم به میوه با قیمت و کیفیت مناسب راحت‌تر باشد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فعالیت ۵۳ بازارچه «ریحان» توزیع میوه و تره‌بار در سطح شهر قم
شناسه : 31979 | انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا مظفری در مورد وظایف و عملکرد این سازمان، اظهار داشت: طبق اساس‌نامه وظایف سازمان در دو بخش شامل ایجاد میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری تعریف‌شده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهرداری قم افزود: وظیفه اصلی سازمان، ایجاد میادین میوه و تره‌بار همانند میدان بزرگ شهید رجایی است و به تناسب در سطح شهر طبق نیاز شهروندان در سطح خرد اقدام به ایجاد بازارهای ریحان در توزیع میوه و تره‌بار کرده‌ایم.

مظفری با بیان اینکه در حال حاضر ۵۳ بازارچه ریحان در توزیع میوه و تره‌بار در سطح شهر قم فعال است تا دسترسی مردم به میوه با قیمت و کیفیت مناسب راحت‌تر باشد، ابراز کرد: در این راستا در مسیر کنترل قیمت و ارائه کیفیت مناسب نیز دارای وظایفی هستیم.

وی با تأکید بر اینکه برای توجه شهروندان در خرید مناسب نیز کارهای فرهنگی و اطلاع‌رسانی انجام‌شده است، عنوان کرد: به‌طورکلی کاسبان برای ادامه کار و حفظ جان شهروندان مجبور به رعایت این نکات بهداشتی هستند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهرداری قم خاطرنشان کرد: نظارت بر کیفیت میوه‌ها با اصناف است. بر عملکرد اتحادیه نیز اتاق اصناف نظارت دارد و تذکرات لازم را می‌دهد، خوشبختانه مراکز توزیع میوه در سطح شهر افزایش‌یافته است. در کنترل قیمت نیز بازرسین و تعزیرات مراجعه می‌کنند.

مظفری در مورد ساماندهی مشاغل شهری، تصریح کرد: صنوفی همانند آهن‌فروشان، مصالح ساحتمانی و صنوف وابسته به خودرو که بهتر است در داخل شهر فعال نباشد با ایجاد شهرک‌های تخصصی به خارج از شهر هدایت و ساماندهی می‌شود.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.