کسب موافقت‌های لازم برای واگذاری اراضی بوستان جوان به شهرداری

شهر بیست/ مديركل امور شهری و شوراهای استانداری قم از کسب موافقت‌های لازم برای واگذاری اراضی بوستان جوان به شهرداری خبر داد و گفت: فعلا محدودیت‌های کرونایی مانع به سرانجام رسیدن این پروژه شده اما امیدواریم به زودی این پروژه به محدوده‌ای قابل توجه برای شهر تبدیل شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کسب موافقت‌های لازم برای واگذاری اراضی بوستان جوان به شهرداری
شناسه : 31974 | انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابراهیم ملکی در جلسه شورای سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، با بیان اینکه با شیوع کرونا بسیاری از امور شهری تحت‌الشعاع قرار گرفت، یکی از پروژه‌های درگیر مباحث مختلف درشهر قم را بوستان جوان عنوان و اظهار کرد: تعیین تکلیف این موضوع مشکلات بسیاری را حل می‌کند.

وی با بیان اینکه وسعت بوستان جوان بالغ بر ۳۶۰ هکتار است افزود: در حال حاضر تمام موافقت‌ها در موضوع این بوستان گرفته شده است و کارگروه ماده هشت برگزار شده و تحویل صورت گرفته است.

مدیرکل امور شهری استانداری قم خاطرنشان کرد: فعلا محدودیت‌های کرونایی مانع به سرانجام رسیدن این پروژه شده و امیدواریم به زودی این پروژه هم به سرانجام رسیده و به محدوده‌ای قابل توجه برای شهر تبدیل شود.

*تحول اساسی قم در حوزه فضای سبز

فرماندار سابق قم هم در این جلسه گفت: تحول اساسی در قم در حوزه فضای سبز صورت گرفته است.

رضا سیار اظهار کرد: نوآوری در حوزه فضای سبز در بخش‌های مختلف جلوه شهر را تغییر داده است؛ هم به زیبایی شهر افزوده شده و هم ظرفیت‌های تفریحی شهر تقویت شده است.

وی با اشاره به اهمیت نگهداری فضای سبز گفت: در دو سه سال آینده زحمات حوزه فضای سبز به چشم مردم خواهد آمد و ماندگاری این خدمات در یادها خواهد ماند.

سیار با اشاره به امکاناتی که در سال‌های اخیر در حوزه فضای سبز ایجاد شده است گفت: بوستان جوان یکی از ظرفیت‌هایی است که پیش‌بینی خوبی هم برای منابع آبی آن و برای آبیاری اراضی اطراف صورت گرفته که امید است با تدبیر این بوستان احیا شده و با کیفیتی مطلوب در اختیار مردم قرار گیرد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.