کسب موافقت‌های لازم برای واگذاری اراضی بوستان جوان به شهرداری

شهر بیست/ مديركل امور شهری و شوراهای استانداری قم از کسب موافقت‌های لازم برای واگذاری اراضی بوستان جوان به شهرداری خبر داد و گفت: فعلا محدودیت‌های کرونایی مانع به سرانجام رسیدن این پروژه شده اما امیدواریم به زودی این پروژه به محدوده‌ای قابل توجه برای شهر تبدیل شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کسب موافقت‌های لازم برای واگذاری اراضی بوستان جوان به شهرداری
شناسه : 31974 | انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابراهیم ملکی در جلسه شورای سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، با بیان اینکه با شیوع کرونا بسیاری از امور شهری تحت‌الشعاع قرار گرفت، یکی از پروژه‌های درگیر مباحث مختلف درشهر قم را بوستان جوان عنوان و اظهار کرد: تعیین تکلیف این موضوع مشکلات بسیاری را حل می‌کند.

وی با بیان اینکه وسعت بوستان جوان بالغ بر ۳۶۰ هکتار است افزود: در حال حاضر تمام موافقت‌ها در موضوع این بوستان گرفته شده است و کارگروه ماده هشت برگزار شده و تحویل صورت گرفته است.

مدیرکل امور شهری استانداری قم خاطرنشان کرد: فعلا محدودیت‌های کرونایی مانع به سرانجام رسیدن این پروژه شده و امیدواریم به زودی این پروژه هم به سرانجام رسیده و به محدوده‌ای قابل توجه برای شهر تبدیل شود.

*تحول اساسی قم در حوزه فضای سبز

فرماندار سابق قم هم در این جلسه گفت: تحول اساسی در قم در حوزه فضای سبز صورت گرفته است.

رضا سیار اظهار کرد: نوآوری در حوزه فضای سبز در بخش‌های مختلف جلوه شهر را تغییر داده است؛ هم به زیبایی شهر افزوده شده و هم ظرفیت‌های تفریحی شهر تقویت شده است.

وی با اشاره به اهمیت نگهداری فضای سبز گفت: در دو سه سال آینده زحمات حوزه فضای سبز به چشم مردم خواهد آمد و ماندگاری این خدمات در یادها خواهد ماند.

سیار با اشاره به امکاناتی که در سال‌های اخیر در حوزه فضای سبز ایجاد شده است گفت: بوستان جوان یکی از ظرفیت‌هایی است که پیش‌بینی خوبی هم برای منابع آبی آن و برای آبیاری اراضی اطراف صورت گرفته که امید است با تدبیر این بوستان احیا شده و با کیفیتی مطلوب در اختیار مردم قرار گیرد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.