تعیین تکلیف سرمایه‌گذاری شهربازی فدک/ مردم قم تا پایان سال تله‌سیژ سوار می‌شوند

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به تعیین تکلیف سرمایه‌گذار شهربازی فدک گفت: سرمایه‌گذار بسیار خوبی برای این پروژه (شهر بازی سابق ۷۲ تن) انتخاب شده و امیدواریم کارهای قراردادی آن به زودی انجام شود و باشرایطی که سرمایه‌گذار دارد در نیمه نخست سال ۱۴۰۰، این پروژه به بهره‌برداری برسد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تعیین تکلیف سرمایه‌گذاری شهربازی فدک/ مردم قم تا پایان سال تله‌سیژ سوار می‌شوند
شناسه : 31971 | انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان در جلسه شورای سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به تعیین تکلیف سرمایه‌گذار شهربازی فدک اظهار کرد: سرمایه‌گذار بسیار خوبی برای این پروژه انتخاب شده و امیدواریم کارهای قراردادی آن به زودی انجام شده و باشرایطی که سرمایه‌گذار دارد در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ این پروژه به بهره‌برداری برسد.

جوادیان به تله‌سیژ بوستان علوی اشاره کرد و گفت: این پروژه بیش از ۹۵ درصد پیشرفت دارد و مراحل پیگیری استاندارد آن در حال انجام است و بخش زیادی از استاندارد پروژه هم گرفته شده و پس از اخذ استاندارد مجوز بهره‌برداری داده شده و پروژه فعال می‌شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر بخش عمده این پروژه تکمیل شده و ۵۰ صندلی دونفره روی آن نصب شده است. به نظر می‌رسد بتوانیم ۲۲ بهمن‌ماه این پروژه را در اختیار مردم قرار دهیم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم تصریح کرد: این خط تله‌سیژ قم از یک شرکت اتریشی ۱۳۵ هزار یورو با یورو کمتر از ۴ هزار تومان خریداری شده که امروز بیش از ۵۰۰ هزار یورو قیمت دارد در شرایطی که قیمت یورو بیش از ۲۸ هزار تومان قیمت دارد و این پروژه ارزش افزوده قابل توجهی برای شهر قم داشته است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.