پیشرفت ۹۰درصدی پروژه احداث ادامه بلوار امامت پردیسان

شهر بیست/ سرپرست منطقه هشت شهرداری قم با اشاره به پیشرفت ۹۰درصدی احداث ادامه بلوار امامت، گفت: عملیات عمرانی این پروژه روبه اتمام است و درصدد هستیم در ماه جاری این بلوار را به بهره برداری برسانیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیشرفت ۹۰درصدی پروژه احداث ادامه بلوار امامت پردیسان
شناسه : 31940 | انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد رمضانی با اشاره به وضعیت این پروژه بیان داشت: کارهایی نظیر جدول‌گذاری، زیرسازی و کاشت فضای سبز در حاشیه بلوار انجام شده و عملیات آسفالت بلوار نیز در مراحل پایانی قرار دارد که امیدواریم هرچه سریعتر پس از نصب علائم ترافیکی این بلوار در اختیار همشهریان عزیز قرارگیرد.

سرپرست منطقه هشت شهرداری قم با بیان اینکه بیش از ۳هزار تن آسفالت برای تکمیل این پروژه اجرا شده است، افزود: این قسمت از بلوار بالغ بر ۲۵میلیارد ریال هزینه در بر داشته است و در مجموع احداث رینگ بیش از ۵۰میلیارد ریال هزینه داشته است.

رمضانی در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت تکمیل بلوار امامت برای شهروندان پردیسانی، خاطر نشان کرد: تکمیل رینگ موجب کاهش بروز حوادث رانندگی در این محور و همچنین تسهیل عبور و مرور شهروندان در محور بلوار مرجعیت تا بلوار غدیر می شود.

وی ضمن تاکید بر تلاش‌های بی وقفه شهرداری در راستای تسریع در تکمیل پروژه‌های مختلف شهری، ابراز داشت: با وجود نوسانات زیاد قیمت‌ها و ایجاد مشکل برای پیمانکاران درصدد هستیم چندین پروژه عمرانی و فضای سبز را تا پایان سال به بهره برداری برسانیم.**

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.