نقش کلیدی زیرگذر فردوسی در تکمیل رینگ دوم ترافیکی شهر

شهر بیست/ معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه آزادسازی ۲۲۰۰ متر از رینگ دوم قم در گرو احداث زیرگذر فردوسی است، از اجرای تمام اقدامات عرشه و سازه محور مستقیم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نقش کلیدی زیرگذر فردوسی در تکمیل رینگ دوم ترافیکی شهر
شناسه : 31922 | انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی زاده با اشاره به پروژه تقاطع فردوسی با بلوار پیامبر اعظم(ص)، اظهار کرد: تقاطع فردوسی با بلوار پیامبر اعظم(ص) ازجمله تقاطع‌های بسیار بااهمیت و خاص قم است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به تملک‌های صورت گرفته در مسیر اجرای این تقاطع، افزود: در چند سال متوالی شهرداری‌های مناطق در محدوده خودشان مسیر مستقیم را تملک کردند و این تملک‌ها منجر به بازگشایی قسمت‌هایی از این رینگ دوم یا همان رینگ فردوسی شده است.

حلوایی زاده بابیان اینکه رینگ میانی یا همان رینگ فردوسی مهم‌ترین رینگ شهر است، تأکید کرد: دو عامل در حال حاضر مغفول مانده بود که ‌یکی روشنایی و دیگری اتصال بخش‌های تملک شده است.

وی بابیان اینکه با اجرای زیرگذر فردوسی مناطق یک، چهار و پنج متصل می‌شوند، افزود: ۲ کیلومتر و ۲۰۰ متر از این مسیر به احداث این زیرگذر گره‌خورده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم بابیان اینکه تمام اقدامات عرشه و سازه محور مستقیم انجام‌شده است، افزود: در حال حاضر پیمانکار برق مشغول تأمین شبکه برق بااعتباری بالغ‌بر ۱۰ میلیارد تومان است.

حلوایی زاده بابیان اینکه قرارداد تقاطع فردوسی با شرکت سیمین سپاهان منعقدشده است، تأکید کرد: سازه اصلی مسیر مستقیم تمام‌شده روسازی و اجرای دیواره سازی زیرگذر باقی‌مانده است که بر اساس برنامه‌ریزی‌ها تا یکی دو ماه آینده قابل بهره‌برداری است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.