پیش‌بینی افزایش ۴۶ درصدی بودجه سازمان زیباسازی شهرداری قم

شهر بیست/ سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال این تحقق بودجه به ۱۱۲ درصد برسد، گفت: برای سال ۱۴۰۰ بودجه سازمان با بیش از ۴۶ درصد افزایش روبه‌رو خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیش‌بینی افزایش ۴۶ درصدی بودجه سازمان زیباسازی شهرداری قم
شناسه : 31887 | انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محمد موسوی‌منش با اشاره به وضعیت تحقق بودجه در سازمان زیباسازی شهرداری قم، اظهار داشت: تا پایان آذرماه سال جاری، ۱۰۳ درصد تحقق بودجه در این سازمان اتفاق افتاده است.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال این تحقق بودجه به ۱۱۲ درصد برسد، ابراز کرد: اصلاحیه بودجه بر اساس همین ۱۲ درصد انجام‌شده که پس از تأیید در شورای سازمان در حال ارسال به شورای شهر قم است.

موسوی منش ادامه داد: برای سال ۱۴۰۰ پیش‌بینی بودجه که هم در هیئت‌مدیره و هم شورای سازمان مصوب شده بیش از ۴۶ درصد افزایش روبرو خواهد شد چراکه تلاش شده تا تمام ظرفیت‌های سازمان در حوزه‌های مختلف از جمله خدمات مشاوره و پیمانکاری را از بالقوه به بالفعل تبدیل کنیم.

وی با اشاره به مباحث مشاوره‌ای سازمان به دیگر نهادها تصریح کرد: سازمان زیباسازی با سابقه کاری ۱۵ ساله این امکان را دارد که به سازمان‌ها و مناطق مجاور خدمات مشاوره ارائه دهد و به لحاظ اقدامات تحقیقاتی و علمی که صورت گرفته، امکان اجرایی شدن خدمات پیمانکاری را داریم که در سال جاری هم تلاش کردیم با وجود شیوع بیماری کرونا در قسمت خدمات پیمانکاری بیشتر ورود کنیم تا کسری درآمد حاصل از کرونا را تأمین کنیم.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم با تأکید بر پیش‌بینی افزایش بهای خدمات سازمان در سال آینده، عنوان کرد: با وجود عدم درآمد از سازه‌های تبلیغاتی شهر در ۴ ماه اخیر، ۱۲ درصد افزایش بودجه برای امسال پیش‌بینی کردیم.

موسوی منش افزود: بهای خدمات و عوارض برای سال آینده تقریباً ۱۰ درصد افزایش خواهد داشت که در حوزه بهای خدمات بیشتر است اما در حوزه عوارضی کمتر از ۱۰ درصد افزایش داریم.

نوشته های مشابه
برگزاری مراسم احیای قدر در ۳۰ بقعه شاخص قم
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
آماده‌باش ناوگان تاکسیرانی در لیالی قدر
ضرورت افزایش امنیت بوستان‌های قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.