تعیین تکلیف تعرفه امحای زباله‌های عفونی مطب‌ها

شهر بیست/ یکصد و هفتاد و هشتمین نشست رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با تصویب چند لایحه و البته تعیین تکلیف تعرفه امحای زباله‌های عفونی مطب‌ها و کلینیک‌ها همراه بود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تعیین تکلیف تعرفه امحای زباله‌های عفونی مطب‌ها
شناسه : 31878 | انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، لایحه اخذ مُجوّز إعمال تخفیف برای پرسنل بخش خصوصی شهرداری در استفاده از خدمات درمانگاه شهرداری و همچنین اخذ مجوز ختم سرمایه گذاری و اتمام قرارداد سرمایه گذاری در یکی از بلوک‌های بلوار شهید روحانی از جمله لوایحی بود که در جلسه امروز شورای اسلامی شهر مقدس قم به تأیید رسید.

همچنین اعضای شورا در جلسه امروز خود با لایحه شهرداری در موضوع انجام توافقنامه و تفکیک اراضی منطقه جمکران بر اساس طرح تفصیلی و حقوق مالکانه موافقت کردند.

تعیین تکلیف تعرفه امحای زباله‌های عفونی مطب‌ها و کلینیک‌ها از دیگر مواردی بود که در یکصد و هفتاد و هشتمین نشست رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم به تصویب رسید.

گفتنی است در این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر قم با تعرفه ۳ هزار و ۵۰۰ تومان در هر کیلو برای زباله‌سوزی زباله‌های عفونی مطب‌ها و کلینیک‌ها رأی مثبت دادند.

در عین حال اعضای شورای اسلامی شهر قم در این نشست درباره اخذ مجوز فروش باقیمانده تعهدات کاربران ۵۲ اتوبوس شهری به بحث و بررسی نشستند و آن را به تصویب رساندند.

انتخاب مجید اخوان، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و امور سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قم به عنوان نماینده این شورا در کمیسیون ماده ۶۴ سازمان امور مالیاتی نیز بخش دیگری از جلسه امروز شورای اسلامی شهر بود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.