فوتسالیست‌های قم در تیم ملی

شهر بیست/ دو فوتسالیست قمی که در ترکیب سایر تیم‌های لیگ برتری توپ می‌زنند از سوی کادر فنی به اردوی جدید تیم ملی بزرگسالان ایران دعوت شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فوتسالیست‌های قم در تیم ملی
شناسه : 31855 | انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، فوتسالیست‌های قمی دعوت شده به اردوی آماده‌سازی تیم ملی بزرگسالان ایران علی‌اصغر حسن‌زاده و محمدطاها نعمتیان هستند، بازیکنانی که به ترتیب در ترکیب تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و سن‌ایچ ساوه در فصل جاری لیگ برتر فوتسال بازی می‌کنند.

حسن‌زاده که ستاره و پرافتخارترین فوتسالیست قمی به شمار می‌رود، از اوایل دهه ۱۳۸۰ در تیم ارم‌کیش قم خود را مطرح کرد و با درخشش در این تیم دو عنوان نایب‌قهرمانی لیگ برتر را کسب کرد و سپس با صبای قم اوایل دهه ۱۳۹۰ یک عنوان نایب‌قهرمانی را به دست آورد، اما بیشترین افتخارات وی در ترکیب تیم‌هایی نظیر تاسیسات دریایی، گیتی‌پسند، مس سونگون و فولاد ماهان اصفهان رقم خورده است.

این بازیکن که سابقه بازی در الریان قطر و نوریلسکی نیکل روسیه را نیز دارد و همراه با تیم ملی ایران در سه دوره جام‌های جهانی فوتسال در سا‌ل‌های ۲۰۰۸، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ حضور داشته و مقام سومی جام جهانی ۲۰۱۶ را در کارنامه دارد، چهار دوره در سال‌های ۲۰۱۴، ۲۰۱۶، ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ مرد سال فوتسال آسیا نیز شده است.

محمدطاها نعمتیان دیگر فوتسالیست قمی دعوت شده به تیم ملی ایران است که از تیم آتلیه‌طهران قم خود را به سطح اول فوتسال ایران معرفی کرد و اکنون در تیم سن‌ایچ ساوه توپ می‌زند، این دو بازیکن به همراه سایر نفرات مد نظر سیدمحمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی باید از هشتم بهمن ماه در اردوی تیم ملی حضور یابند.

این مرحله از آماده‌سازی تیم ملی فوتسال تا چهاردهم بهمن در سالن آکادمی تیم ملی ادامه دارد و بازیکنان تیم ملی باید روز هفتم بهمن خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند، نفراتی که از تیم‌های مختلف لیگ برتری به اردو دعوت شده‌اند اما بین آنها خبری از فوتسالیست‌های تیم فردوس قم نیست.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.