همایش اسوه‌های ماندگار در قم برگزار می‌شود

شهر بیست/ مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: همایش اسوه‌های ماندگار با هدف تکریم از مادران و همسران شهدا و بانوان شهید و جانباز در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
همایش اسوه‌های ماندگار در قم برگزار می‌شود
شناسه : 31846 | انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، حجت الاسلام حسن هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با سالروز شهادت حضرت ام البنین(س) که به روز تکریم مادران و همسران شهدا نام‌گذاری شده است، همایش بزرگداشت و تکریم از مادران و همسران شهدا با حضور مادرانی که دو و سه فرزند شهید را تقدیم کرده‌اند و تعدادی از همسران شهدا برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین در این مراسم از بانوان شهید و جانباز نیز با حضور خانواده بانوان شهید و بانوان جانباز استان قم تکریم می‌شود. 

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم استان قم با اشاره به اینکه این مراسم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود، افزود: همایش اسطوره‌های ماندگار، سه شنبه هفتم بهمن ماه در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

وی تأکید کرد: به منظور رعایت شیوه نامه های بهداشتی، حفظ سلامت جامعه هدف و محدودیت نسبت به حضور همه بانوان ایثارگر، این مراسم به صورت همزمان از شبکه های مجازی و سایت ها منتشر خواهد شد.

حجت الاسلام هنرمند خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه های این ایام دیدار و تکریم از مادران و همسران معظم شهداست که با حضور مدیرکل، معاونان و مدیران بنیاد به صورت حضوری در منازل این عزیزان و به صورت غیر حضوری از طریق تماس تلفنی انجام می شود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.