همایش اسوه‌های ماندگار در قم برگزار می‌شود

شهر بیست/ مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: همایش اسوه‌های ماندگار با هدف تکریم از مادران و همسران شهدا و بانوان شهید و جانباز در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
همایش اسوه‌های ماندگار در قم برگزار می‌شود
شناسه : 31846 | انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، حجت الاسلام حسن هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با سالروز شهادت حضرت ام البنین(س) که به روز تکریم مادران و همسران شهدا نام‌گذاری شده است، همایش بزرگداشت و تکریم از مادران و همسران شهدا با حضور مادرانی که دو و سه فرزند شهید را تقدیم کرده‌اند و تعدادی از همسران شهدا برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین در این مراسم از بانوان شهید و جانباز نیز با حضور خانواده بانوان شهید و بانوان جانباز استان قم تکریم می‌شود. 

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم استان قم با اشاره به اینکه این مراسم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود، افزود: همایش اسطوره‌های ماندگار، سه شنبه هفتم بهمن ماه در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

وی تأکید کرد: به منظور رعایت شیوه نامه های بهداشتی، حفظ سلامت جامعه هدف و محدودیت نسبت به حضور همه بانوان ایثارگر، این مراسم به صورت همزمان از شبکه های مجازی و سایت ها منتشر خواهد شد.

حجت الاسلام هنرمند خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه های این ایام دیدار و تکریم از مادران و همسران معظم شهداست که با حضور مدیرکل، معاونان و مدیران بنیاد به صورت حضوری در منازل این عزیزان و به صورت غیر حضوری از طریق تماس تلفنی انجام می شود.

نوشته های مشابه
راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
نقش مؤثر تبلیغات شهری در رعایت مسائل فرهنگی
پیاده‌روهای خاکی پردیسان در سال‌های آینده سنگ‌فرش می‌شود
دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل را حل کند
پارکینگ خیابان امام خمینی تا پایان سال افتتاح می‌شود
تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.