نوسانات قیمتی موجب سخت‌تر شدن اجرای پروژه‌ها شده است/ رشد ۳ برابری قیمت قیر در سال جاری

شهر بیست/ معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم با بیان اینکه نوسانات قیمتی در سال جاری سبب رشد هزینه‌های شده است، گفت: هزینه‌ها بیش از دو برابر شده که این موضوع فشار سنگینی به شهرداری وارد کرده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نوسانات قیمتی موجب سخت‌تر شدن اجرای پروژه‌ها شده است/ رشد ۳ برابری قیمت قیر در سال جاری
شناسه : 31840 | انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی حسام نژاد  با اشاره به وضعیت تحقق بودجه و هزینه شهرداری قم در سال جاری، اظهار کرد: در شش ماه ابتدای سال ۹۹ شاهد رشد وصولی‌های شهرداری نسبت به سال‌های گذشته بودیم.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم با بیان اینکه در برخی از موارد این تحقق بیشتر از ۶۰ درصد از مدت مشابه سال قبل بوده است، ابراز کرد: متأسفانه نوسانات قیمتی در سال جاری سبب رشد هزینه‌های شده است که همین موضوع سبب شد که در نهایت نتوانیم در بحث پشتیبانی پروژه‌ها به‌صورت خاص و ویژه اقدام کنیم.

حسام نژاد نوسانات قیمتی را سبب باقی ماندن تفاوت میان درآمد و هزینه دانست و افزود: سال‌های گذشته وصولی‌ها و هزینه‌ها کمتر بود. امسال وصولی‌ها در سال جاری ۴۰ درصد افزایش داشته ولی هزینه‌ها بیش از دو برابر شد که این موضوع فشار سنگینی به شهرداری وارد کرد.

وی افزایش قیمت قیر را موردتوجه قرار داد و گفت: اجرای آسفالت در سطح شهر مسئله مهمی است که مورد تقاضای مردم است و هزینه‌های سنگینی را به خود اختصاص می‌دهد. در این زمینه قیمت هر تن قیر در سال گذشته ۲ میلیون تومان بود که قیمت آن در سال جاری در بازه‌هایی بیش از ۷ میلیون تومان شد و این یعنی قیمت قیر سه برابر افزایش داشته است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.